Gå til innhold

Jeg vil ha en mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som trodde at du var et nytt nick her?

Jeg har gjort et spleiseforsøk tidligere, det stemmer. Men det falt ikke heldig ut.

Men nå prøver jeg ikke å spleise noen. Jeg kjenner McLoud, men ikke deg. Dermed kan jeg ikke anbefale deg til han.

Jeg er ganske ny på skriving i dette forumet, men har vært en observaør over lengre tid - med ett innlegg i ny og ne. Ikke at jeg husker detaljer om alt folk har skrevet om, men akkurat dette husker jeg. Kanskje det fanget min interesse...

Og forresten - jeg er ikke ute etter å bli anbefalt eller ikke, men det er jo intr. å lære nye mennesker å kjenne.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Frøken Pryd

11

• laguna1365380434

4

• McLoud

3

• hannemora1365381003

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er ganske ny på skriving i dette forumet, men har vært en observaør over lengre tid - med ett innlegg i ny og ne. Ikke at jeg husker detaljer om alt folk har skrevet om, men akkurat dette husker jeg. Kanskje det fanget min interesse...

Og forresten - jeg er ikke ute etter å bli anbefalt eller ikke, men det er jo intr. å lære nye mennesker å kjenne.

Da skal jeg ønske deg velkommen som ny bruker av forumet :-)

Og som du selv sier, det er lurt å følge med på nick som virker interessante, så kan du selv gjøre deg opp en mening om dem.

Det er mange hyggelige personer her, selv om det dessverre er mindre trivelig på forumet om dagen.

Skrevet

Da skal jeg ønske deg velkommen som ny bruker av forumet :-)

Og som du selv sier, det er lurt å følge med på nick som virker interessante, så kan du selv gjøre deg opp en mening om dem.

Det er mange hyggelige personer her, selv om det dessverre er mindre trivelig på forumet om dagen.

Takk - jeg hadde et innlegg her i sommer - der jeg kom "ut av skapet" som dol-bruker.

Jeg har jo egentlig vært mer eller mindre "aktiv doler" (uten at jeg har skrevet så mye selv) i mange år, så jeg har jo lagt merke til at det er mange hyggelige personer her, men har jo sett at det har vært en del "spaming" her i det siste. Det er virkelig synd, for det har vært en veldig hyggelig tone her inne før.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Takk - jeg hadde et innlegg her i sommer - der jeg kom "ut av skapet" som dol-bruker.

Jeg har jo egentlig vært mer eller mindre "aktiv doler" (uten at jeg har skrevet så mye selv) i mange år, så jeg har jo lagt merke til at det er mange hyggelige personer her, men har jo sett at det har vært en del "spaming" her i det siste. Det er virkelig synd, for det har vært en veldig hyggelig tone her inne før.

Vi får håpe tonen snart blir bedre igjen.

Det som er så dumt, er at spammerne blir så fremtrende fordi mange faste brukere har trukket seg eller tatt pause fra dol nå. Senest i dag hørte jeg om enda en som nå gir opp dol.

Skrevet

Vi får håpe tonen snart blir bedre igjen.

Det som er så dumt, er at spammerne blir så fremtrende fordi mange faste brukere har trukket seg eller tatt pause fra dol nå. Senest i dag hørte jeg om enda en som nå gir opp dol.

Ja, det håper jeg også. Jeg er selv litt forsiktig med å skrive innlegg, av frykt for å bli tatt som en spam'er. Er redd for å få dårlig rykte her på forumet vettu - det kan skade den fremtidige "spleisingen" med aktuelle mannfolk... ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det håper jeg også. Jeg er selv litt forsiktig med å skrive innlegg, av frykt for å bli tatt som en spam'er. Er redd for å få dårlig rykte her på forumet vettu - det kan skade den fremtidige "spleisingen" med aktuelle mannfolk... ;)

Det er vel bare for oss "seriøse" å skrive fler innlegg, så blir vi i overtall i forhold til trollene. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

He he, så du er interessert i spleising likevel?

Jeg får holde et lite øye med deg da, så jeg kan vurdere om du er god nok for mine "kandidater" ;-)

Skrevet

He he, så du er interessert i spleising likevel?

Jeg får holde et lite øye med deg da, så jeg kan vurdere om du er god nok for mine "kandidater" ;-)

Hehe - er man singel så er man vel alltid på utkikk etter aktuelle kandidater - uansett hvor man er.

Men det er absolutt ikke hovedmålet med å være på DOL da.

Skrevet

Det er vel bare for oss "seriøse" å skrive fler innlegg, så blir vi i overtall i forhold til trollene. :)

Seriøse :-)

Finnes det her også ?

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Seriøse :-)

Finnes det her også ?

:-)

Jeg skrev det faktisk i hermetegn, altså!

Skrevet

Joda, selvfølgelig. Men jeg syns av og til det kan være vanskelig å vite hvem som er troll og ikke. Og man skal jo ikke svare trollene, for da oppmuntres dem til å fortsette osv.

Men det er jo slik at folk avogtil vil være anonyme også - så man kan ikke alltid se det på nickene.

Men - jeg begynner jo etter hvert å kjenne igjen en del på skrivemåte og evt. temaer og når/hvor trollene blander seg inn da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...