Gå til innhold

Kunsten å legge skylda på andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemmer aldri røykeloven og høybråten...

drittsekken

Han ødela hele det sosiale livet mitt om vinteren. Før var jeg ute i timesvis på cafe hver dag :(

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

32

• hidi

18

• Dorthe

13

• McLoud

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han ødela hele det sosiale livet mitt om vinteren. Før var jeg ute i timesvis på cafe hver dag :(

Hvorfor akkurat vinteren?

Skrevet

Der har du også et moment. Svaksynte eller blinde jenter som blir klådd på har heller ikke noe særlig å klage på.

Der har du et godt poeng. Det finnes faktisk statestikk på funksjonhemmede og overgrep og den er direkte kvalmende. Det er sykt mange flere som har blitt utsatt.

Skrevet

Hvorfor akkurat vinteren?

For om sommeren sitter vi ute og om vinteren er det vel ingen som gidder å sitte på cafe uten å røyke.

Skrevet

For om sommeren sitter vi ute og om vinteren er det vel ingen som gidder å sitte på cafe uten å røyke.

Åh kvinne, du tipper alltid rett.

Nesten, for jeg går enda sjeldnere ut!

Skrevet

Åh kvinne, du tipper alltid rett.

Nesten, for jeg går enda sjeldnere ut!

Synes de kunne ha egne avdelinger for røykere jeg, så kanskje de hadde fått flere kunder også.

De eneste som er på cafe om dagen nå er nybakte mødre med barnevogner og da kommer jeg ikke fram uansett. De har virkelig ikke lært oppdragelse og tror de eier både cafeer og fortau.

Skrevet

Der har du et godt poeng. Det finnes faktisk statestikk på funksjonhemmede og overgrep og den er direkte kvalmende. Det er sykt mange flere som har blitt utsatt.

Er det virkelig sant!

Bare vent litt, til kvalme bølgene gir deg litt.

Skrevet

Er det virkelig sant!

Klart det er sant, trodde alle visste det jeg.

Skrevet

Klart det er sant, trodde alle visste det jeg.

At det ikke blir kjent, kan du takke Gro for. I Stortingsmelding nr 74 i 1979 og en instruks til pressen,

http://www.baksiden.net/bilder/grogoe5.jpg

Den dokumentasjonen som etterlyses, sørger forskere og presse for at ikke finnes, dermed trykkes ikke det som trengs. Vi holdes i uvitenhet.

Gjest excresco
Skrevet

Hvorfor legger du ut samme tråd gang på gang?

:-)

Gjest excresco
Skrevet

Unnskyld, det var jeg som trykket feil;på tråd, isteden for innlegg. Trøtt.

God natt

:-)

Skrevet

Er det virkelig sant!

Hvem har sterkest rettigheter, funksjonshemma eller muslimer?

Vi har også funksjonshemma msulimer, men det er en helt annen historie. DE er det virkelig synd på.

Skrevet

Vi har også funksjonshemma msulimer, men det er en helt annen historie. DE er det virkelig synd på.

ikke vær så sår...

Gjest excresco
Skrevet

Herregud, tenk deg funksjonshemma, _homofile_ muslimer..

En skjebne verre enn døden..kan det begynne å ligne på..

Skrevet

Herregud, tenk deg funksjonshemma, _homofile_ muslimer..

En skjebne verre enn døden..kan det begynne å ligne på..

Homofil funksjonshemma er ikke så ille.

Skrevet

Jepp. Mange er faktisk ikke klar over hva som skjedde i Tyskland i 1930-åra. En gigantisk kulminasjon av problemet du beskriver. Vanlige helsearbeidere (mennesker) myrdet mer enn 200 tusen funksjonshemma og psykisk syke. 13 tusen profesjonelle ble ikke plutselig gale, og de var ikke gale før eller etterpå.

Der ligger det soleklare beviset for hva som ligger latent i oss. Så skal vi se det blomstre opp igjen. Og taxisjåfører skal visst lede an.

Skrevet

Jepp. Mange er faktisk ikke klar over hva som skjedde i Tyskland i 1930-åra. En gigantisk kulminasjon av problemet du beskriver. Vanlige helsearbeidere (mennesker) myrdet mer enn 200 tusen funksjonshemma og psykisk syke. 13 tusen profesjonelle ble ikke plutselig gale, og de var ikke gale før eller etterpå.

Der ligger det soleklare beviset for hva som ligger latent i oss. Så skal vi se det blomstre opp igjen. Og taxisjåfører skal visst lede an.

Jeg tviler på om det blir laget et museum over det...

Gjest i samme båt
Skrevet

Han gjør ikke det. Du aner ikke hvor mange som bare kjører når de ser meg etterat jeg har bestillt drosje. Så mange at jeg nesten aldri gidder å kjøre mer.

Og ingen stopper hvis jeg prøver å få tak i en på gata.

"Du aner ikke hvor mange som bare kjører når de ser meg etterat jeg har bestillt drosje. Så mange at jeg nesten aldri gidder å kjøre mer.

Og ingen stopper hvis jeg prøver å få tak i en på gata. "

Har opplevd det samme. Hadde det travelt en gang. 4(!) drosjer måtte jeg bestille en gang jeg hadde det fryktelig travelt. De nektet å stoppe. Ble lei. Gikk bort til drosjeplassen og ba en av dem kjøre meg. I drosja fortalte jeg det inntrufne til sjåføren. Han hadde ingen kommentar, for han var en av dem !

Jeg tar aldri mer drosje uten å bli helt nødt. Så får heller de folka sage over grenen de sitter på.

Gjest excresco
Skrevet

Homofil funksjonshemma er ikke så ille.

Skjønner at det går bra, så lenge vedkommende ikke er muslim.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...