Gå til innhold

Kunsten å legge skylda på andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fydda. Det er ikke korrekt. Fotball er for alle.

Untatt meg.

Mente det veldig godt. Husker Senegal i VM for noen år siden og de gjorde det faktisk bra. De imponerte en hel verden med sitt fotballspill. Jeg elsker fotball. Så lenge jeg slipper å spille.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

32

• hidi

18

• Dorthe

13

• McLoud

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mente det veldig godt. Husker Senegal i VM for noen år siden og de gjorde det faktisk bra. De imponerte en hel verden med sitt fotballspill. Jeg elsker fotball. Så lenge jeg slipper å spille.

Nei vi skal ikke ta alle under en kam.

Men jeg begynnner å lure på om folk er blitt fullstendig noldus.

Pavens sitat meddelte at muslimer hadde bragt mer vold og intoleranse inn i verden. Dermed protesterte muslimer nettopp med vold og intoleranse, antagelig for å bevise at de ikke var voldelige og intolerante!?

Dermed hadde paven fått bevist at han hadde rett i sitt sitat, uten å løfte en finger.

Karikaturtegnerne som viste et voldelig islam vakte mest avsky, så mye at muslimene viste hvor voldelige de var, så tegneren fikk bevist sin påstand uten å løfte en finger.

I Norge fant de en imam som skulle representere muslimer på TV. Jaggu fikk vi bakoversveis. Da de så reaksjonene, så sies det at han ikke er representativ. Fyren er ikke demokratisk valgt, og det bruker de som unnskyldning når de ser at det gikk i dass. Men ikke får vi vite hvordan denne figuren kom seg på TV som representant, og ikke vet vi hvordan han kom i ledelsen. De dukker opp uten mandat som paddehatter, den ene gærningen etter den andre.

Ingen muslimer protsterte på veltingen av Håkon Lie-statuen eller skytingen mot synagogen.

De bizarre utslagene av religionen ser ikke ut til å ta slutt, men eskalerer mot noe som virker som et absurd og uhyre primitivt paralellsamfunn vi ikke kan akseptere. Men ingen løfter en finger for å stoppe dem. Ingen stoppet Hitler heller.

Skrevet

Nei vi skal ikke ta alle under en kam.

Men jeg begynnner å lure på om folk er blitt fullstendig noldus.

Pavens sitat meddelte at muslimer hadde bragt mer vold og intoleranse inn i verden. Dermed protesterte muslimer nettopp med vold og intoleranse, antagelig for å bevise at de ikke var voldelige og intolerante!?

Dermed hadde paven fått bevist at han hadde rett i sitt sitat, uten å løfte en finger.

Karikaturtegnerne som viste et voldelig islam vakte mest avsky, så mye at muslimene viste hvor voldelige de var, så tegneren fikk bevist sin påstand uten å løfte en finger.

I Norge fant de en imam som skulle representere muslimer på TV. Jaggu fikk vi bakoversveis. Da de så reaksjonene, så sies det at han ikke er representativ. Fyren er ikke demokratisk valgt, og det bruker de som unnskyldning når de ser at det gikk i dass. Men ikke får vi vite hvordan denne figuren kom seg på TV som representant, og ikke vet vi hvordan han kom i ledelsen. De dukker opp uten mandat som paddehatter, den ene gærningen etter den andre.

Ingen muslimer protsterte på veltingen av Håkon Lie-statuen eller skytingen mot synagogen.

De bizarre utslagene av religionen ser ikke ut til å ta slutt, men eskalerer mot noe som virker som et absurd og uhyre primitivt paralellsamfunn vi ikke kan akseptere. Men ingen løfter en finger for å stoppe dem. Ingen stoppet Hitler heller.

En feil det var en muslim som protesterte mot skyting på synagogen, han besøkte den til og med...

Ellers har du helt rett, men tror du vi går mot et muslimsk samfunn?

Jeg ville heller dø enn å bli muslimsk og den vestlige verden, er vel ikke akkurat lette å omvende...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...