Gå til innhold

Haster - Noen som har greie på hotmail?

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret og alene
Skrevet

Når jeg skriver hotmail.com på adresselinja på nettet så kommer denne siden opp.

Der en logger på så kommer det opp en ukjent adresse (jeg tror sambo har en hemmelig hotmail adresse). Hvor lenge blir denne epostadressen værende i feltet dersom den ikke blir brukt?

Hvordan kan jeg finne ut om han er utro mot meg, jeg fant nemlig mange andre sider på pcen som jeg helst ikke vil ha lagret her.

Hvordan virker en epostkonto? Kan jeg sjekke på pcen her når han sist sjekket denne hotmailen?

tips til hvordan jeg finner ut dette? Sambo er ikke hjemme og jeg vet han vil nekte blankt dersom jeg spør om noe og ikke har "bevis".

Gjest Bita lita
Skrevet

Du kan snakke med ham. Stikkordet er tillit. Tror du han lyver så får du finne deg noe annet.

Hadde kjæresten min spurt om å se gjennom mailen min hadde jeg sagt nei. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men fordi post/brev er privat.

Gjest bekymret og alene
Skrevet

Du kan snakke med ham. Stikkordet er tillit. Tror du han lyver så får du finne deg noe annet.

Hadde kjæresten min spurt om å se gjennom mailen min hadde jeg sagt nei. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men fordi post/brev er privat.

jeg stoler fullt og helt på han når det gjelder hans egen mailkonto, der har han passord og jeg er ikke interessert i akkurat det. Den kan han sitte og lese på mens jeg er isamme rom uten at jeg prøver å se hva som står der.

Men når jeg nå finner ut at han har en ukjent, og ganske anonym konto (som jeg for øvrig har konfrontert han med før og da sa han det var en gammel konto for veldig mange år tilbake, men denne burde vel vært sletta da?

Skrevet

For ikke å snakke om at det hadde blitt en hælvetes jobb for han å gå igjennom alle de mailkontoene du har å administrere for å holde liv i alle de nickene du benytter her.

Gjest Bita lita
Skrevet

For ikke å snakke om at det hadde blitt en hælvetes jobb for han å gå igjennom alle de mailkontoene du har å administrere for å holde liv i alle de nickene du benytter her.

huh? Svarte jeg noe galt nå?

Gjest Ikke akkurat tore sporhund
Skrevet

huh? Svarte jeg noe galt nå?

Nei, du snakker med en gammel pensjonert etterforsker som er på trollejakt.

Gjest just someone
Skrevet

Npoen som har katter på hjernen?

Tror det var forsøk på vittighet. En person med ordet katt i nicket ble utestengt for kort tid siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...