drizzle Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hvem sjarmerer deg mest? Holder en liten knapp på Thomas her 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Sjarmerer? Spørsmålet burde vært: Hvem hadde du skutt hvis du kun hadde en kule? Harald eller Thomas? Svar under sterk tvil: Harald. Moralen er å aldri gå tom for kuler. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Sjarmerende og sjarmerende Fru Blom.. Har mest medynk med Thomas da. 0 Siter
hidi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Sjarmerer? Spørsmålet burde vært: Hvem hadde du skutt hvis du kun hadde en kule? Harald eller Thomas? Svar under sterk tvil: Harald. Moralen er å aldri gå tom for kuler. Fy, så stygg du var nå! Ser aldri på programmet deres, men de var skjønne når de ledet idol.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Fy, så stygg du var nå! Ser aldri på programmet deres, men de var skjønne når de ledet idol.... Det var ikke stygt. Disse to er noe av det flaueste som har spankulert på tv siden Valgerd Svarstad Haugland klinte til med La Det Svinge på direkten. 0 Siter
hidi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Det var ikke stygt. Disse to er noe av det flaueste som har spankulert på tv siden Valgerd Svarstad Haugland klinte til med La Det Svinge på direkten. Neei, det er det ikke! De to er så harmløse atte. Var ikke mye harmløst med Svarstad. Jeg velger og ikke se programmet fordi det tiltaler meg lite, mens unge mennesker synes det er topp! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Sjarmerer? Spørsmålet burde vært: Hvem hadde du skutt hvis du kun hadde en kule? Harald eller Thomas? Svar under sterk tvil: Harald. Moralen er å aldri gå tom for kuler. Hehehe! Godt sagt og jeg kan ikke annet enn å signere på den..:-D Selvom jeg under tvil hadde skutt Thnomas tror jeg. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Neei, det er det ikke! De to er så harmløse atte. Var ikke mye harmløst med Svarstad. Jeg velger og ikke se programmet fordi det tiltaler meg lite, mens unge mennesker synes det er topp! Syntes unge mennesker at det er topp? Kjenner ingen unge mennesker som liker det programmet jeg. Men mor min liker det... 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Syntes unge mennesker at det er topp? Kjenner ingen unge mennesker som liker det programmet jeg. Men mor min liker det... liker det jeg... 0 Siter
hidi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Syntes unge mennesker at det er topp? Kjenner ingen unge mennesker som liker det programmet jeg. Men mor min liker det... Min datter på 13 synes det er kul. Mer vet ikke jeg. Bortsett fra at alle hennes venninner også synes at programmet er kult. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Min datter på 13 synes det er kul. Mer vet ikke jeg. Bortsett fra at alle hennes venninner også synes at programmet er kult. Hehe ok SÅNN unge mennesker Trodde du mente 18-25 type mennesker, hehe. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Det var ikke stygt. Disse to er noe av det flaueste som har spankulert på tv siden Valgerd Svarstad Haugland klinte til med La Det Svinge på direkten. De er så søte å sjarmerende atte. Noen godgutter er de 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Det var ikke stygt. Disse to er noe av det flaueste som har spankulert på tv siden Valgerd Svarstad Haugland klinte til med La Det Svinge på direkten. er du egentlig positiv til noe? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 er du egentlig positiv til noe? Nå har jeg jo nettopp forsvart Ari Behn her nede. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Nå har jeg jo nettopp forsvart Ari Behn her nede. *sjokkert* jøss! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.