Gå til innhold

Thomas vs Harald

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem sjarmerer deg mest?

Holder en liten knapp på Thomas her :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sjarmerer?

Spørsmålet burde vært: Hvem hadde du skutt hvis du kun hadde en kule? Harald eller Thomas?

Svar under sterk tvil: Harald.

Moralen er å aldri gå tom for kuler.

Skrevet

Sjarmerende og sjarmerende Fru Blom.. Har mest medynk med Thomas da.

Skrevet

Sjarmerer?

Spørsmålet burde vært: Hvem hadde du skutt hvis du kun hadde en kule? Harald eller Thomas?

Fy, så stygg du var nå! Ser aldri på programmet deres, men de var skjønne når de ledet idol....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fy, så stygg du var nå! Ser aldri på programmet deres, men de var skjønne når de ledet idol....

Det var ikke stygt. Disse to er noe av det flaueste som har spankulert på tv siden Valgerd Svarstad Haugland klinte til med La Det Svinge på direkten.

Skrevet

Det var ikke stygt. Disse to er noe av det flaueste som har spankulert på tv siden Valgerd Svarstad Haugland klinte til med La Det Svinge på direkten.

Neei, det er det ikke! De to er så harmløse atte. Var ikke mye harmløst med Svarstad. Jeg velger og ikke se programmet fordi det tiltaler meg lite, mens unge mennesker synes det er topp!

laguna1365380434
Skrevet

Sjarmerer?

Hehehe! Godt sagt og jeg kan ikke annet enn å signere på den..:-D

Selvom jeg under tvil hadde skutt Thnomas tror jeg.

Skrevet

Neei, det er det ikke! De to er så harmløse atte. Var ikke mye harmløst med Svarstad. Jeg velger og ikke se programmet fordi det tiltaler meg lite, mens unge mennesker synes det er topp!

Syntes unge mennesker at det er topp? Kjenner ingen unge mennesker som liker det programmet jeg.

Men mor min liker det... ;)

Skrevet

Syntes unge mennesker at det er topp? Kjenner ingen unge mennesker som liker det programmet jeg.

liker det jeg...

Skrevet

Min datter på 13 synes det er kul. Mer vet ikke jeg. Bortsett fra at alle hennes venninner også synes at programmet er kult.

Skrevet

Min datter på 13 synes det er kul. Mer vet ikke jeg. Bortsett fra at alle hennes venninner også synes at programmet er kult.

Hehe ok SÅNN unge mennesker ;)

Trodde du mente 18-25 type mennesker, hehe.

Skrevet

De er så søte å sjarmerende atte. Noen godgutter er de

Skrevet

er du egentlig positiv til noe?

ShitDiddelyDo
Skrevet

er du egentlig positiv til noe?

Nå har jeg jo nettopp forsvart Ari Behn her nede.

Skrevet

Nå har jeg jo nettopp forsvart Ari Behn her nede.

*sjokkert* jøss! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...