Gå til innhold

FRUKTOSEMALABSORPSJON

Anbefalte innlegg

hannemora1365381003
Skrevet

Noen som har dette og har tips??? Fikk selv diagnosen for 1,5 år siden..

Gjest ,,,,,...............ddskjønner du!
Skrevet

Aner ikke, men du skriker altfor høyt!

Du gjør det ikke akkurat bedre med DET utropstegnet da..

hannemora1365381003
Skrevet

Hvis du synes jeg skriker så høyt, så lurer jeg på hvorfor du gidder å svare! Prøv å sitte på do for en hver lille ting du spiser, og gå ned i vekt uansett ka du prøver å spise- til du faktisk har en bmi som knapt e målbar.... Så bare la være å svare..

Skrevet

Jeg syns det er litt slitsomt at du kjefter på alle som er så uheldige å bruke store bokstaver. Vet at det er å skrike, men du kan vel vente og se om det var et uhell, eller om de gjør det flere ganger før du maser om det til dem? :) Kanskje hinte litt forsiktig først?

Skrevet

Hvis du synes jeg skriker så høyt, så lurer jeg på hvorfor du gidder å svare! Prøv å sitte på do for en hver lille ting du spiser, og gå ned i vekt uansett ka du prøver å spise- til du faktisk har en bmi som knapt e målbar.... Så bare la være å svare..

Så skriv det da! Store bokstaver er dårlig nytt i forumet!

Men ditt problem er alvorlig!

Du er for tynn og vil gjerne legge på deg. Har jeg forstått riktig?

Får jeg lov å endre litt på overskriften, så du får flere svar?

Skrevet

Så skriv det da! Store bokstaver er dårlig nytt i forumet!

Men ditt problem er alvorlig!

Du er for tynn og vil gjerne legge på deg. Har jeg forstått riktig?

Får jeg lov å endre litt på overskriften, så du får flere svar?

hva har skrifttype med doktoronline og gjøre egentlig?

Skrevet

Jeg syns det er litt slitsomt at du kjefter på alle som er så uheldige å bruke store bokstaver. Vet at det er å skrike, men du kan vel vente og se om det var et uhell, eller om de gjør det flere ganger før du maser om det til dem? :) Kanskje hinte litt forsiktig først?

Og jeg synes det er slitsomt de to gangene du har bemerket det!

hannemora1365381003
Skrevet

hva har skrifttype med doktoronline og gjøre egentlig?

visste ikke at man må gå forum-skrift type/størrelse kurs altså.. Skulle liksom bare se om noen har erfaringer med dette.. og evt gå over til en diskusjon et annet sted.. Virker som det er flere folk her på åpent forum:-D da når man jo flere:-D og det var målet:-D

Skrevet

visste ikke at man må gå forum-skrift type/størrelse kurs altså.. Skulle liksom bare se om noen har erfaringer med dette.. og evt gå over til en diskusjon et annet sted.. Virker som det er flere folk her på åpent forum:-D da når man jo flere:-D og det var målet:-D

jeg bryr meg ikke om skrifttyper her... samme om man har små eller store bokstaver, skrivefeil eller ikke...

:)

Skrevet

Og jeg synes det er slitsomt de to gangene du har bemerket det!

He he, nå måtte jeg sjekke på søkesiden om jeg hadde bemerket det før en gang, men jeg kunne ikke finne noe i farten. Har visst dårlig hukommelse.

Gjest malabsorpsjon
Skrevet

Så svar her!

*fnis*

fruktosemelabsorpsjon - er det når man absorberer for mye fruktosemel?

sorry, kunne ikke dy meg. (Det var noe med å kaste glass i steinhus. Eller noe).

Skrevet

He he, nå måtte jeg sjekke på søkesiden om jeg hadde bemerket det før en gang, men jeg kunne ikke finne noe i farten. Har visst dårlig hukommelse.

Tror du har bemerket det en gang før denne. Det er alt vi har "snakket".

hannemora1365381003
Skrevet

*fnis*

fruktosemelabsorpsjon - er det når man absorberer for mye fruktosemel?

sorry, kunne ikke dy meg. (Det var noe med å kaste glass i steinhus. Eller noe).

hehe... Nei.. Det betyr, kan ikke spise: sukker, grovt mel, grønnsaker(stort sett ingen), ikke frukt.. Altså, kan nesten ikke spise noe som er sunt... Bryter imot all fornuft ja... Blir sittende på do.. og vekten går samme veien, nedover,,

Skrevet

hehe... Nei.. Det betyr, kan ikke spise: sukker, grovt mel, grønnsaker(stort sett ingen), ikke frukt.. Altså, kan nesten ikke spise noe som er sunt... Bryter imot all fornuft ja... Blir sittende på do.. og vekten går samme veien, nedover,,

Uff da, eg trudde i mitt einfald at dette stort sett var eit problem med frukt (eg veit jo om folk som ikkje kan ete frukt, men ikkje har problem med grønsaker) - men når ein heller ikkje kan ete grønsaker og grovt mjøl - det aukar jo problema betrakteleg! Nei, du forstår nok at eg kjenner altfor lite til dette, og ikkje har gode råd, men eg håpar du finn nokre så du kan finne eit kosthald som gir deg ein leveleg kvardag og god helse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...