hannemora1365381003 Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Noen som har dette og har tips??? Fikk selv diagnosen for 1,5 år siden.. 0 Siter
hidi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Aner ikke, men du skriker altfor høyt! 0 Siter
Gjest ,,,,,...............ddskjønner du! Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Aner ikke, men du skriker altfor høyt! Du gjør det ikke akkurat bedre med DET utropstegnet da.. 0 Siter
hannemora1365381003 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Aner ikke, men du skriker altfor høyt! Hvis du synes jeg skriker så høyt, så lurer jeg på hvorfor du gidder å svare! Prøv å sitte på do for en hver lille ting du spiser, og gå ned i vekt uansett ka du prøver å spise- til du faktisk har en bmi som knapt e målbar.... Så bare la være å svare.. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Aner ikke, men du skriker altfor høyt! Jeg syns det er litt slitsomt at du kjefter på alle som er så uheldige å bruke store bokstaver. Vet at det er å skrike, men du kan vel vente og se om det var et uhell, eller om de gjør det flere ganger før du maser om det til dem? Kanskje hinte litt forsiktig først? 0 Siter
hidi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hvis du synes jeg skriker så høyt, så lurer jeg på hvorfor du gidder å svare! Prøv å sitte på do for en hver lille ting du spiser, og gå ned i vekt uansett ka du prøver å spise- til du faktisk har en bmi som knapt e målbar.... Så bare la være å svare.. Så skriv det da! Store bokstaver er dårlig nytt i forumet! Men ditt problem er alvorlig! Du er for tynn og vil gjerne legge på deg. Har jeg forstått riktig? Får jeg lov å endre litt på overskriften, så du får flere svar? 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Så skriv det da! Store bokstaver er dårlig nytt i forumet! Men ditt problem er alvorlig! Du er for tynn og vil gjerne legge på deg. Har jeg forstått riktig? Får jeg lov å endre litt på overskriften, så du får flere svar? hva har skrifttype med doktoronline og gjøre egentlig? 0 Siter
hidi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg syns det er litt slitsomt at du kjefter på alle som er så uheldige å bruke store bokstaver. Vet at det er å skrike, men du kan vel vente og se om det var et uhell, eller om de gjør det flere ganger før du maser om det til dem? Kanskje hinte litt forsiktig først? Og jeg synes det er slitsomt de to gangene du har bemerket det! 0 Siter
hannemora1365381003 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 hva har skrifttype med doktoronline og gjøre egentlig? visste ikke at man må gå forum-skrift type/størrelse kurs altså.. Skulle liksom bare se om noen har erfaringer med dette.. og evt gå over til en diskusjon et annet sted.. Virker som det er flere folk her på åpent forum:-D da når man jo flere:-D og det var målet:-D 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 visste ikke at man må gå forum-skrift type/størrelse kurs altså.. Skulle liksom bare se om noen har erfaringer med dette.. og evt gå over til en diskusjon et annet sted.. Virker som det er flere folk her på åpent forum:-D da når man jo flere:-D og det var målet:-D jeg bryr meg ikke om skrifttyper her... samme om man har små eller store bokstaver, skrivefeil eller ikke... 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Og jeg synes det er slitsomt de to gangene du har bemerket det! He he, nå måtte jeg sjekke på søkesiden om jeg hadde bemerket det før en gang, men jeg kunne ikke finne noe i farten. Har visst dårlig hukommelse. 0 Siter
Gjest malabsorpsjon Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Så svar her! *fnis* fruktosemelabsorpsjon - er det når man absorberer for mye fruktosemel? sorry, kunne ikke dy meg. (Det var noe med å kaste glass i steinhus. Eller noe). 0 Siter
hidi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 He he, nå måtte jeg sjekke på søkesiden om jeg hadde bemerket det før en gang, men jeg kunne ikke finne noe i farten. Har visst dårlig hukommelse. Tror du har bemerket det en gang før denne. Det er alt vi har "snakket". 0 Siter
hannemora1365381003 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 *fnis* fruktosemelabsorpsjon - er det når man absorberer for mye fruktosemel? sorry, kunne ikke dy meg. (Det var noe med å kaste glass i steinhus. Eller noe). hehe... Nei.. Det betyr, kan ikke spise: sukker, grovt mel, grønnsaker(stort sett ingen), ikke frukt.. Altså, kan nesten ikke spise noe som er sunt... Bryter imot all fornuft ja... Blir sittende på do.. og vekten går samme veien, nedover,, 0 Siter
Gemini Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Har du googlet det? http://www.google.no/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-36,GGLG:no&q=FRUKTOSEMALABSORPSJON+ 0 Siter
Zarine Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 hehe... Nei.. Det betyr, kan ikke spise: sukker, grovt mel, grønnsaker(stort sett ingen), ikke frukt.. Altså, kan nesten ikke spise noe som er sunt... Bryter imot all fornuft ja... Blir sittende på do.. og vekten går samme veien, nedover,, Uff da, eg trudde i mitt einfald at dette stort sett var eit problem med frukt (eg veit jo om folk som ikkje kan ete frukt, men ikkje har problem med grønsaker) - men når ein heller ikkje kan ete grønsaker og grovt mjøl - det aukar jo problema betrakteleg! Nei, du forstår nok at eg kjenner altfor lite til dette, og ikkje har gode råd, men eg håpar du finn nokre så du kan finne eit kosthald som gir deg ein leveleg kvardag og god helse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.