Gå til innhold

Hvor lenge gå uten en mann?

Anbefalte innlegg

Gjest gimme a man after midnight
Skrevet

Ja, men ikke fult så negativt ladet, for jeg kan jo hvis jeg vil!

Er veldig sjeldent ute og forventer ikke at kjekke menn detter ned i sofaen min. (Kunne de bare....)

Så hva forslår du at jeg gjør? Bli hore?

Nei. Jeg tar heller ikke det som detter foran meg. Har ikke så mange i *samlingen* heller.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• hidi

10

• Hawkwind

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke hverken lyst på eller savner å ha mann?

Faktisk så er det slik at lysten forsvinner etter som årene går. Det finnes altfor mange kjipinger der ute og jeg har ikke lyst å ende opp med en av dem. Da har jeg det bedre alene.

Men traff jeg en skikkelig kar som jeg likte ...

Skrevet

Hihi, jeg tar ikke hva som helst ;o)

Men er man kresen så ender man opp alene i lengre perioder :o)

Jeg er i en laaang periode!

Gjest blir ikke desperat
Skrevet

Hihi, jeg tar ikke hva som helst ;o)

Men er man kresen så ender man opp alene i lengre perioder :o)

Det har jeg fått høre også at om man er kresen så blir man fri. Ja, bedre å være fri enn å ta til takke med hva som helst;)

Skrevet

kan du ikke se om du finner en kjekkas på nettet?? Litt skummelt å treffes første gangen da... Men skal på min 3. date i morra med en kar som jeg har "funnet" på nettet..

DU er definitivt mye tøffere enn jeg er! Og ønsker deg bare masse lykkr til!

Skrevet

Faktisk så er det slik at lysten forsvinner etter som årene går. Det finnes altfor mange kjipinger der ute og jeg har ikke lyst å ende opp med en av dem. Da har jeg det bedre alene.

Men traff jeg en skikkelig kar som jeg likte ...

Mhm, det er nok en kjent sak at sex er noe man både på- og av- vennes, alt ettersom.

Får håpe du treffer en knakende kjekk kar :-) som smelter ditt hjerte..

Skrevet

Jeg er i en laaang periode!

Jeg er også inne i en lang periode. Hadde ikke giddet å dole hvis jeg ikke hadde sittet her alene.

Da hadde det nok vært andre aktiviteter som hadde vært mer tiltrekkende ja ;o)

Skrevet

Det har jeg fått høre også at om man er kresen så blir man fri. Ja, bedre å være fri enn å ta til takke med hva som helst;)

Det er jeg helt enig i :o)

Skrevet

Mhm, det er nok en kjent sak at sex er noe man både på- og av- vennes, alt ettersom.

Får håpe du treffer en knakende kjekk kar :-) som smelter ditt hjerte..

Det hadde vært hyggelig det bare de er en god del bedre enn dem jeg har vært borti før :o)

hannemora1365381003
Skrevet

DU er definitivt mye tøffere enn jeg er! Og ønsker deg bare masse lykkr til!

takker.. Det va litt skummelt må jeg innrømme.. men treftes på et nøytralt sted så.. Gleder meg til i morra:-D Og skulle det ikke bli noe mellom oss, så kommer jeg til å se etter på nettet på nytt.. Måtte tenke på hva jeg egentlig syntes om nett dating først.. Men fant ut at det ikke var verre enn å treffe noen ute på byen.. Forskjellen er at du kan "prate" fram og tilbake akk. så lenge du vil på nettet OG du kan blokke dem ut hvis du vil, mens på byen... fulle, bråkete, innpåslitne ... nei..

Skrevet

Det hadde vært hyggelig det bare de er en god del bedre enn dem jeg har vært borti før :o)

Å, du har vært uheldig før..

Det var synd.

Skrevet

Tja, desperat og desperat. -06 har blitt nullsex i ordets rette forstand, men er ikke blitt så desperat at jeg drar med meg en "hvemsomhelst" hjem fra byen ennå. Men hadde mer en gjerne ville funnet en som jeg kunne hatt besøk av innemellom ja. Men som andre sier, en blir kresen etter noen år alene :-/

Skrevet

Jeg er også inne i en lang periode. Hadde ikke giddet å dole hvis jeg ikke hadde sittet her alene.

Da hadde det nok vært andre aktiviteter som hadde vært mer tiltrekkende ja ;o)

Jaaa, og du trodde at jeg ville sitte pal her!

Hadde også hatt andre ting å gjøre, både igår, i forgårs og definitivt i kveld.

Skrevet

Jaaa, og du trodde at jeg ville sitte pal her!

Hadde også hatt andre ting å gjøre, både igår, i forgårs og definitivt i kveld.

Sånn er det når vi har blitt degradert til mamma og barnevakt :o)

Som du sier, de ringer ikke på døre sånn helt av seg sjøl;o)

Skrevet

blir ikke desperat :P

Nei, lengste jeg har gått singel (iallefall etter videregående) er ett og et halvt år. det var helt totalt uproblematisk og jeg savnet ingen(ting). Men klart, nå som jeg er i fast forhold og stormforelsket, ville jeg ikke vært ham foruten :P

Skrevet

Sånn er det når vi har blitt degradert til mamma og barnevakt :o)

Som du sier, de ringer ikke på døre sånn helt av seg sjøl;o)

Jeg vil jo helst at de ikke ringer på døren engang... Bare detter ned i sofaen er mer min stil....

Og hvem gjør det nå til dags!?

Skrevet

Jeg vil jo helst at de ikke ringer på døren engang... Bare detter ned i sofaen er mer min stil....

Og hvem gjør det nå til dags!?

Jo, de må ringe på så jeg kan velge om jeg skal slippe dem inne eller ikke ;o)

Skrevet

Jo, de må ringe på så jeg kan velge om jeg skal slippe dem inne eller ikke ;o)

Ja, der ser du hvor ille jeg er blitt!

Skrevet

Hihi :o)

Du får prøve å ringe etter en da.

Neste gang du har behov for rørlegger, elektriker osv, ber du om at de sender den kjekkeste de har, og singel selvsagt.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...