Gå til innhold

Er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Gjest Mechilah
Skrevet

Er dere fornøyd med helse norge?

Psykisk helse og somatisk helse,de fleste må jo innom helse vesenet en gang.

Er du fornøyd med hjelpen du har fått,til deg eller dine nærmeste?

Gjest Uten signatur
Skrevet

Absolutt IKKE fornøyd. Fins det i det hele tatt noen som ER?

Skrevet

Er du gærn? Jeg som bare klager her inne :o)

Det er helt dødskjipt det berømte helsenorge.

Gjest Mechilah
Skrevet

Absolutt IKKE fornøyd. Fins det i det hele tatt noen som ER?

Spørs det ja,om det finnes noen som er fornøyd....

Er bare nysgjerrig...

Gjest Uten signatur
Skrevet

Spørs det ja,om det finnes noen som er fornøyd....

Er bare nysgjerrig...

Bra at du er opptatt av dette.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, men jeg har hatt veldig lite med helsevesenet å gjøre. Det er kanskje mer å utsette for dem som er "frequent flyers".

Gjest god`morgen
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med legebehandling hos almenpraktiserende. Jeg har fått lite restpekt for dem etter at de flere ganger har gitt meg feil behandling.

Sykehus har jeg vært en gang, pga en cyste på eggstokken. Det var akutt, og jeg ble tatt godt hånd om på sykehuset. Jeg lå i gangen kun en kort stund, deretter fikk jeg rom. Siden jeg ikke følte meg vel etter narkosen fikk jeg være der til jeg hadde fått systemet igang.

Psykiatrisk poliklinikk går jeg til nå for tiden, og er fornøyd med tilbudet der.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har ikke vært fornøyd med fastlegen, og har følt at der ble det tatt den letteste nødløsning, og ferdig med det.

Behandlig jeg har fått på sykehus er jeg fornøyd med, men jeg ser dessverre at det er mange som ikke får like god behandling.

Men kampen jeg måtte utføre for og komme meg på ett sykehus med den kompetanse jeg trengte, var lang og hard.

Man må hele tiden passe på og ikke bli glemt, og det kan være slitsomt. Man må stå på mye selv, noe som kan være veldig slitsomt når man er syk.

Skrevet

Nei.