Gå til innhold

Er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Gjest Mechilah
Skrevet

Er dere fornøyd med helse norge?

Psykisk helse og somatisk helse,de fleste må jo innom helse vesenet en gang.

Er du fornøyd med hjelpen du har fått,til deg eller dine nærmeste?

Gjest Uten signatur
Skrevet

Absolutt IKKE fornøyd. Fins det i det hele tatt noen som ER?

Skrevet

Er du gærn? Jeg som bare klager her inne :o)

Det er helt dødskjipt det berømte helsenorge.

Gjest Mechilah
Skrevet

Absolutt IKKE fornøyd. Fins det i det hele tatt noen som ER?

Spørs det ja,om det finnes noen som er fornøyd....

Er bare nysgjerrig...

Gjest Uten signatur
Skrevet

Spørs det ja,om det finnes noen som er fornøyd....

Er bare nysgjerrig...

Bra at du er opptatt av dette.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, men jeg har hatt veldig lite med helsevesenet å gjøre. Det er kanskje mer å utsette for dem som er "frequent flyers".

Gjest god`morgen
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med legebehandling hos almenpraktiserende. Jeg har fått lite restpekt for dem etter at de flere ganger har gitt meg feil behandling.

Sykehus har jeg vært en gang, pga en cyste på eggstokken. Det var akutt, og jeg ble tatt godt hånd om på sykehuset. Jeg lå i gangen kun en kort stund, deretter fikk jeg rom. Siden jeg ikke følte meg vel etter narkosen fikk jeg være der til jeg hadde fått systemet igang.

Psykiatrisk poliklinikk går jeg til nå for tiden, og er fornøyd med tilbudet der.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har ikke vært fornøyd med fastlegen, og har følt at der ble det tatt den letteste nødløsning, og ferdig med det.

Behandlig jeg har fått på sykehus er jeg fornøyd med, men jeg ser dessverre at det er mange som ikke får like god behandling.

Men kampen jeg måtte utføre for og komme meg på ett sykehus med den kompetanse jeg trengte, var lang og hard.

Man må hele tiden passe på og ikke bli glemt, og det kan være slitsomt. Man må stå på mye selv, noe som kan være veldig slitsomt når man er syk.

Skrevet

Nei.

For det meste nøgd med mange ting, men har i løpet av det siste året blitt veldig frustrert over dei enorme konsekvensane det har ført til for familen av at ein av oss ikkje har fått adekvat hjelp i tide.

Skrevet

Jeg har ikke vært fornøyd med fastlegen, og har følt at der ble det tatt den letteste nødløsning, og ferdig med det.

Behandlig jeg har fått på sykehus er jeg fornøyd med, men jeg ser dessverre at det er mange som ikke får like god behandling.

Men kampen jeg måtte utføre for og komme meg på ett sykehus med den kompetanse jeg trengte, var lang og hard.

Man må hele tiden passe på og ikke bli glemt, og det kan være slitsomt. Man må stå på mye selv, noe som kan være veldig slitsomt når man er syk.

Det er utruleg sant. Det er aldri nokon gong ein treng så mange krefter, og evne til å stå på sjølv, som når ein er sjuk.

Når ein naturlegvis har minst kapasitet til det...

Det er ille :-(

Gjest Shira12
Skrevet

Det er utruleg sant. Det er aldri nokon gong ein treng så mange krefter, og evne til å stå på sjølv, som når ein er sjuk.

Når ein naturlegvis har minst kapasitet til det...

Det er ille :-(

Man skal være frisk for og være syk...

Det er ganske tragisk at det er slik. Man må lære seg og kunne prate for seg, og stå på krava, og det tar mye krefter, som man ikke skulle brukt på akkurat det.

Skrevet

Foreløpig ja. Jeg var en gang på sykehus i Sverige, og der var jeg ikke fornøyd.

Skrevet

Er fornøyd med oppfølgingen av svangerskapet til nå, men ellers: nei

Gjest anoinatt
Skrevet

JA! Vi har hatt psykisk sykdom og hjerneslag i nær familie det siste året, og vi har fått strålende oppføging på alle områder!

Fantastisk å bo i Norge!!

Fastlegen vår er jeg også veldig fornøyd med, han er nøye og flink til å sende videre dersom han er det minste usikker. Da gjør det ikke så mye om han er litt "raring" samtidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...