Gjest excresco Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hvor vil du med dette spørsmålet? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er Angelina Jolie. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Du begynner å ligne på et visst menneske her. For all, bare fortsett om du vil ligne mer på dette mennesket. 0 Siter
hidi Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Hva tenkte du på da? Ja, du måtte vel spørre! Tror ikke jeg tenkte så mye for å være helt ærlig... *lol* 0 Siter
Gjest excresco Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Ja, du måtte vel spørre! Tror ikke jeg tenkte så mye for å være helt ærlig... *lol* Alkoholen gjorde deg _dyp_? :-) 0 Siter
hidi Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Alkoholen gjorde deg _dyp_? :-) Særdeles dyp.. Har nok aldri vært mer dyp i hele mitt liv! Ikke så ofte jeg drikker, ser du, som om det er en god unnskyldning, he, he 0 Siter
Gjest excresco Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Særdeles dyp.. Har nok aldri vært mer dyp i hele mitt liv! Ikke så ofte jeg drikker, ser du, som om det er en god unnskyldning, he, he Mhm. Hadde jeg visst det når vi diskuterte i går, skulle jeg ha latt være å kverulere med deg. :-) Har du fått snakket med Prozak? 0 Siter
hidi Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Mhm. Hadde jeg visst det når vi diskuterte i går, skulle jeg ha latt være å kverulere med deg. :-) Har du fått snakket med Prozak? Nei, har ikke det. Men jeg mente det jeg skrev. Han har fantastisk kunnskap om det aller meste, og jeg tar glatt kritikk, men ikke når vi bare tullet og hadde det gøy. Gjorde ingenting at du argumenterte med meg i går... *lol* 0 Siter
Gjest excresco Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Nei, har ikke det. Men jeg mente det jeg skrev. Han har fantastisk kunnskap om det aller meste, og jeg tar glatt kritikk, men ikke når vi bare tullet og hadde det gøy. Gjorde ingenting at du argumenterte med meg i går... *lol* Kanskje dere kunne blitt *lykkelige sammen*? :-) 0 Siter
hidi Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Kanskje dere kunne blitt *lykkelige sammen*? :-) Ja, det vil jeg tro! Mannen er gift såvidt jeg vet... 0 Siter
Gjest excresco Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Ja, det vil jeg tro! Mannen er gift såvidt jeg vet... Ok.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.