Gå til innhold

Sanger fra filmer?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvilke sanger fra filmer synes du er kule?

Jeg digger f.eks. "Stuck in the middle with you" og "Little green bag" fra Reservoir Dogs. Nesten hele soundtracket fra Pulp Fiction er bra. "American Girl" fra Nattsvermeren (ok, det er en liten stretch...) ;)

Andre kule, tøffe og fengende sanger fra filmer?

Skrevet

MYE fra The Crow...

og dessuten Bauhaus - Bela Lugosi's Dead (fra bl.a. The Hunger)

Nick Cave and the Bad Seeds - Red Right Hand og Gus - Don't Fear the Reaper (fra scream)

Girl, you'll be a woman soon (fra pulp fiction)

kommer ikke på mer i farta :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

MYE fra The Crow...

Nick Cave and the Bad Seeds - Red Right Hand og Gus - Don't Fear the Reaper (fra scream)

Ah, takk skal du ha. :)

Skrevet

Ah, takk skal du ha. :)

Det var altså sanger jeg liker, ikke nødvendigvis så fengende :)

hare1365380455
Skrevet

Nå kan det være at jeg tar feil, men det var en amerikansk serie (Kingdom Hospital tror jeg) som hadde en kul sang i begynnelsen av episodene. Jeg kan kanskje finne ut mer senere i dag.... Om du vil. :)

Ellers er det mye kul musikk i Forrest Gump!

Skrevet

MYE fra The Crow...

Jo, og Gary Jules - Mad World fra Donnie Darko! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå kan det være at jeg tar feil, men det var en amerikansk serie (Kingdom Hospital tror jeg) som hadde en kul sang i begynnelsen av episodene. Jeg kan kanskje finne ut mer senere i dag.... Om du vil. :)

Ellers er det mye kul musikk i Forrest Gump!

Forrest Gump, ja. Du har rett! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jo, og Gary Jules - Mad World fra Donnie Darko! :)

Ja, den har jeg, den er kjempefin. :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, den derre "Man of constant sorrow" er kul!

Og så kom jeg på at Blues Brothers-soundtracket er skikkelig bra. :)

På 80-tallet var soundtracket til Top Gun bra! ;)

Skrevet

På 80-tallet var soundtracket til Top Gun bra! ;)

Og Flashdance - hehe!

hare1365380455
Skrevet

Og Flashdance - hehe!

Og Saturday night fever og Grease! :D

laguna1365380434
Skrevet

De gjør en særegen og kul greie på The number of the beast i Spun..Nesten litt sånn countryaktig..Men hvem gjør det? Det har jeg glemt.

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

De gjør en særegen og kul greie på The number of the beast i Spun..Nesten litt sånn countryaktig..Men hvem gjør det? Det har jeg glemt.

Den har jeg aldri hørt om. :)

laguna1365380434
Skrevet

Den har jeg aldri hørt om. :)

Filmen eller sangen? :-)

Filmen er råmorsom så den bør du se, og sangen jeg snakker om går helt på begynnelsen (tror jeg)

Det er altså snakk om Iron maidens number....bare i en så annereldeds versjon at det er vanskelig å høre det er samme med engang.Og den ble fin!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Filmen eller sangen? :-)

Filmen er råmorsom så den bør du se, og sangen jeg snakker om går helt på begynnelsen (tror jeg)

Det er altså snakk om Iron maidens number....bare i en så annereldeds versjon at det er vanskelig å høre det er samme med engang.Og den ble fin!

Tror jeg har hørt tittelen på sangen, men kan ikke høre den for meg her og nå. Filmen har jeg ikke hørt om. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...