fugazi Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 De gjør en særegen og kul greie på The number of the beast i Spun..Nesten litt sånn countryaktig..Men hvem gjør det? Det har jeg glemt. :-) jeg har en versjon av number of the beast som spilles av en eller annen artist med navn zwan. men tviler på at det er billy corgan-zwan, så kanskje det er et etternavn? uansett, et lite søk på google viser at det høyst sannsynligvis er den. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 jeg har en versjon av number of the beast som spilles av en eller annen artist med navn zwan. men tviler på at det er billy corgan-zwan, så kanskje det er et etternavn? uansett, et lite søk på google viser at det høyst sannsynligvis er den. Jupp..søkte selv..Og the er Zwan & Billy Corgan. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Nå kan det være at jeg tar feil, men det var en amerikansk serie (Kingdom Hospital tror jeg) som hadde en kul sang i begynnelsen av episodene. Jeg kan kanskje finne ut mer senere i dag.... Om du vil. Ellers er det mye kul musikk i Forrest Gump! Forrest Gump har nesten bare bra sanger ) 0 Siter
muriel Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 "Purple rain". "I wanna grow old with you" (Wedding singer) "Lascia Pianga" (tror jeg det skrives) fra Farinelli 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.