Gå til innhold

Sanger fra filmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De gjør en særegen og kul greie på The number of the beast i Spun..Nesten litt sånn countryaktig..Men hvem gjør det? Det har jeg glemt.

:-)

jeg har en versjon av number of the beast som spilles av en eller annen artist med navn zwan. men tviler på at det er billy corgan-zwan, så kanskje det er et etternavn?

uansett, et lite søk på google viser at det høyst sannsynligvis er den.

laguna1365380434
Skrevet

jeg har en versjon av number of the beast som spilles av en eller annen artist med navn zwan. men tviler på at det er billy corgan-zwan, så kanskje det er et etternavn?

uansett, et lite søk på google viser at det høyst sannsynligvis er den.

Jupp..søkte selv..Og the er Zwan & Billy Corgan.

:-)

Skrevet

Nå kan det være at jeg tar feil, men det var en amerikansk serie (Kingdom Hospital tror jeg) som hadde en kul sang i begynnelsen av episodene. Jeg kan kanskje finne ut mer senere i dag.... Om du vil. :)

Ellers er det mye kul musikk i Forrest Gump!

Forrest Gump har nesten bare bra sanger :o)

Skrevet

"Purple rain".

"I wanna grow old with you" (Wedding singer)

"Lascia Pianga" (tror jeg det skrives) fra Farinelli

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...