Gå til innhold

sånn greier til peis

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kalles det? Sånn sett med spade, kost, klype eller hva det nå er for noe.

Og hvor får man kjøpt rimelige sånne? Så at de hadde på maxbo, men lurer på om det kan ha noen rimeligere andre steder? På maxbo var det vel noen til 4-5 hundre, men de fleste var dyrere. Hadde vært gøy om jeg fant noen enda billigere.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det ikke peis-sett det heter da? Jeg kjøpte ett i smijern på Smart Club for noen år siden, det var ikke så dyrt.

hare1365380455
Skrevet

Hihi, jeg leste litt feil i overskriften... Peis ble til noe annet... :D

Skrevet

Clas Ohlson har til 199,- kroner.

Gå inn på http://www.clasohlson.no/ og søk på peisbeslag.

Den går jeg for. Må ut og kjøpe to sånne! :)

Takk for hjelpen til dere alle!

Skrevet

Jeg ser det står det - men Beslag i denne sammenheng er bare SÅ feil!

Helt enig! Må si jeg stussa veldig da dette kom opp da jeg søkte på peis og fikk det som ett av alternativene som tilbehør.

Gjest Beta sveta
Skrevet

Peissett.

http://tinyurl.com/yhx545

Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe det noe særlig billigere enn 4-500. Sånne ting er tross alt ment å vare en stund.

At det koster mye betyr ikke at det er god kvalitet.

Skrevet

Ja, de fleste (alle?) slike peissett er vel laget i smijern, og det er jo grenser for hvor hard bruk de utsettes for.

Mitt inntrykk er at økt pris oftere, men ikke nødvendigvis, betyr kulere design, mens kvaliteten forblir uendret.

Skrevet

Ikke nødvendigvis, men som regel er man sikrere hvis man ikke kjøper den aller billigste.

Når det koster det samme nesten overalt er det litt urovekkende at det er så mye billigere et sted.

Synes

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...