Gå til innhold

Røyke dilemma..

Gjest streker paa veggen..!

Anbefalte innlegg

Gjest skal slutte jeg også, motiverer meg
Skrevet

Prince sluttet jeg med for flere år siden .... pga et tv-program om denne type røyk, den er mye farligere enn annen røyk (ingen moralpreken takk :), jeg vet at all røyk er farlig, men Prince har mye annet i seg også) Fra den dagen er det kun Petterøes sigaretter og tobakk det går i her.

Skrevet

Bestem deg for en dato og forhold deg til den!

For å komme over de verste abstinensene anbefaler jeg oliver twist i en overgangsperiode, ellers bør du ha frukt lett tilgjengelig.

Jeg var stor-røyker og klarte å slutte etter 10 år, det er håp for alle!

Gjest hvorfor ikke NÅ
Skrevet

Har du noen gang prøvd å slutte å røyke ?

Noen er avhengig av nikotinen, noen er avhengig av kosen/vanene.

Som kong Harald sa da han sluttet, "det var skuffenes lett å slutte å røyke".

Det viktigste er å bestemme seg. Har du bestemt deg for å slutte så klarer du det, garantert. Jeg har ikke tro på at en begynner å røyke mildere røyk (det er meg da).

Gjør det rett og slett NÅ med en gang, kast røyken din. Har du bestemt deg for å slutte så hvorfor ikke .....

Gjest røyking er ikke bare bare
Skrevet

Hadde du ingen abstinenser altså, når du trappet ned ordentlig?

Var det veldig minnimalt?

*nærvøs bare av og tenke på det* ;)

En får ikke abstinenser av å kutte røyken. Det sitter i hode. Ikke begynner du å skjelve, ikke får du hetetokter, nei ingen ting som kan kalles abstinenser.

Klarer du å kontrollere tankene dine så er du røykfri.

Røyket siden jeg var 14, de siste årene kunne jeg røyke rød tobakk, lighet whatever uten å synes det var minnerlig forskjell. Minst 30 pr dag.

Bråsluttet en dag (etter nesten 20 års hard røyking) og etter to dager var luktesans og smaksans bedre. Innen en uke var det enorm forskjell.

Ikke en eneste abstinens på 5 måneder. Som sakt røykere får ikke det, det sitter kun i hodet.

Begynte desverre igjen etter fem månder, da var livet mitt svært stritt og jeg begynte vel nesten på pur faenskap bare for å ha gjort noe galt liksom.

Når det gjelder røykinga de tror jeg nesten jeg hadde holdt meg til vanligere merker og heller prøvd å troppe ned litt på antallet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...