Gå til innhold

(FU:) Salongbordet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du av "standardstæsj" på salongbordet ditt?

Duk/brikke/plante/lys/aviser/rot/andre ting?

Og er du flink til å rydde og holde det i orden?

Skrevet

Oftest er det ingenting der (bortsett fra litt størkna kliss fra barnehender), for minsten er flink til å rive ned duken.

Men i utgangspunktet skal det ligge er brun duk med to telys oppå.

Det blir ikke så fort rotete oppå bordet, for rotet havner ganske fort på gulvet, hehe :-)

Skrevet

Jeg har en liten brikke og to te-lys som "fast inventar". Men i tillegg glassbrikker og ett vannglass (som så og si også er fast inventar), og all posten min havner der, til tider en ganske stor stabel av reklamebrosjyrer (som selvfølgelig gjør det litt rotete). Det er tross alt langt fra stuebordet til posen for papir i gangen (ca 5 m eller noe).

Skrevet

Duk, lysestaker og som oftest en eller to fjernkontroller

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har duk og fjernkontroler. I blandt stabler av tøy, siden tøybretting foregår forann TV'en.

Skrevet

Oftest er det ingenting der (bortsett fra litt størkna kliss fra barnehender), for minsten er flink til å rive ned duken.

Men i utgangspunktet skal det ligge er brun duk med to telys oppå.

Det blir ikke så fort rotete oppå bordet, for rotet havner ganske fort på gulvet, hehe :-)

Bitteliten hvit brikke med blomstervase eller blomsterpotte på, alt etter årstid. En rund messingeske med lokk som jeg har kabalkortene mine i. En stabel med magasiner.

Hjemme hos oss har det alltid hett "stuebordet".

Skrevet

Kun en glassasjett med noen kubbelys. Og kanskje fjernkontroller, når TV er på. Det er stort sett i orden der, det er verre med spisebordet. Der er det som oftest stabler med tøy.

hare1365380455
Skrevet

Stearinlys og fagbøker. :) (Jeg prøver å holde det ryddig, men av og til tar bøker og papirer litt plass.)

Skrevet

Ungenes leker, tre fjernkontroller, de siste fire sette DVDene, skåler som det har vært Cheerios eller kjeks i. Og nei, er ikke spesielt flink til å rydde derfra (det må ungene selv gjøre med jevne mellomrom..).

laguna1365380434
Skrevet

Svart duk, speil med kubbelus på, tre stk telysestaker, røkelsesholder og fint fat som det skal være snop eller frukt i.

Og innimellom er jeg flink..men ikke nå..Nå er det også fult av bøker, smuler, sminkesaker, tom brusflaske og kopp..:-o

Skrevet

Bitteliten hvit brikke med blomstervase eller blomsterpotte på, alt etter årstid. En rund messingeske med lokk som jeg har kabalkortene mine i. En stabel med magasiner.

Hjemme hos oss har det alltid hett "stuebordet".

Jeg kaller det også stuebordet.Og mitt trenger definitivt en opprydding...

Skrevet

Et par fjernkontroller, en "rekkelysestake" til telys (dvs rektangulær trelysestake med plass til 7 telys), en mugge til vann, et glass eller to, er ihvertfall det som pleier å ligge der.

Er som regel greit ryddig, men nå når ungene er her flyter det av glass, kopper, tegninger, tallerken, blyanter og diverse stæsj de driver med.

Gjest josefine1
Skrevet

Har på en brikke, en røff lysestake med kubbelys i som tennes hver kveld.

To fjernkontroller, en til tv`n og en til parabolen.

Under bordet, har jeg en kurv fra Ikea med alle de andre fjernkontrollene oppi (stereoanlegg, video/dvd, videokamera), fluesmekka (ser jeg nå :), den er visst ikke ryddet vekk enda ...) Norsk Ukeblad og "programbladet" Se&Hør :)

Skrevet

Jeg kaller det også stuebordet.Og mitt trenger definitivt en opprydding...

Sånn!

Nå er det en lysestake med blått stearinlys, et askebeger, lighter og et glass.

*tørker svetten*

Skrevet

duk, to brikker, tre fjernkontroller, en spillkonsoll (ligger der av og til)...

Skrevet

duk, to brikker, tre fjernkontroller, en spillkonsoll (ligger der av og til)...

kom på.. konsoll er vel selve boksen? mente dingsen man styrer med :P

Skrevet

Har en brikke, en lykt og en slags telys-skål på. Fjernkontroll og x-box-konsoll ligger der ofte. Hender det står en plante der også, men det varer ikke lenge:/

Hater forresten salongbordet her...veldig upraktisk og ikke særlig pent heller

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15564&catalogId=10103&storeId=16&productId=15923&langId=-14&categoryId=15799&chosenPartNumber=90055837

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...