Gå til innhold

(FU:) Salongbordet ditt?

Anbefalte innlegg

Gjest hjernen er en kake
Skrevet

Har en brikke, en lykt og en slags telys-skål på. Fjernkontroll og x-box-konsoll ligger der ofte. Hender det står en plante der også, men det varer ikke lenge:/

Hater forresten salongbordet her...veldig upraktisk og ikke særlig pent heller

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15564&catalogId=10103&storeId=16&productId=15923&langId=-14&categoryId=15799&chosenPartNumber=90055837

Gud for et stygt bord. huff!

Skrevet

Ingenting som egentlig skal være der fast.

Akkurat nå har jeg likevel: laptop, radio, kaffekanne, vannkanne, kaffekopp, vannglass, appelsinskall, askebeger, fjernkontroll, siggpakke, to lightere, knekkebrødpakke på asjett (frokost), en gaffel, en skål med skje i (middag) og ørten skolebøker. (Som er grunnen til at jeg sitter her)

*begynner å rydde*

:-)

Skrevet

Svart løper. Kubbelys.

For det meste er det nærmest ubegripelig ryddig på salongbordet mitt. Gud gi at resten av huset kunne holde samme standard...

Skrevet

Pga småttiser i huset har jeg ingenting på salongbordet pr i dag.

Men er barna bort og jeg får gjester, legger jeg på en løper og pynter med et enkelt kubbelys

Skrevet

Har noen lys stående midt på bordet. Og en del rot da... (tallerkener, dvd-er, glass, aviser osv)

Gjest girl with no name
Skrevet

Ikke plass til duk og pynteting hos meg. Prøver med jevne mellomrom, men pynten forsvinner i rotet.

På bordet er det fjernkontroller, aviser, Se og Hør (TV-progr. vet du!) og TV-kanne og et par kaffekopper. Ihvertfall. Dessverre.

Skrevet

Kun en løper av faste ting. Alt annet er bruksting som skal ryddes bort etter bruk. Er ganske flink til å holde bordet ryddig.

Skrevet

Jeg har et mørkt brunt stuebord med en lys beige løper på.. 3 turkise "glassholdere" til telys og en brun keramikkbolle (turkis oppi)

Nå står det 1 glass pepsi max der og:)

Gjest girasol
Skrevet

INGENTING av normalt standardstash. Av mere unormalt standardstash (vel, kanskje ikke unormalt for barnefamilier :)) har jeg: Minst 2-3 lekebiler, en avis i flere deler, minst en kaffekopp, en bok og en smokk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...