Gjest hjernen er en kake Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Har en brikke, en lykt og en slags telys-skål på. Fjernkontroll og x-box-konsoll ligger der ofte. Hender det står en plante der også, men det varer ikke lenge:/ Hater forresten salongbordet her...veldig upraktisk og ikke særlig pent heller http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15564&catalogId=10103&storeId=16&productId=15923&langId=-14&categoryId=15799&chosenPartNumber=90055837 Gud for et stygt bord. huff! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Ingenting som egentlig skal være der fast. Akkurat nå har jeg likevel: laptop, radio, kaffekanne, vannkanne, kaffekopp, vannglass, appelsinskall, askebeger, fjernkontroll, siggpakke, to lightere, knekkebrødpakke på asjett (frokost), en gaffel, en skål med skje i (middag) og ørten skolebøker. (Som er grunnen til at jeg sitter her) *begynner å rydde* :-) 0 Siter
muriel Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Svart løper. Kubbelys. For det meste er det nærmest ubegripelig ryddig på salongbordet mitt. Gud gi at resten av huset kunne holde samme standard... 0 Siter
tula Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Pga småttiser i huset har jeg ingenting på salongbordet pr i dag. Men er barna bort og jeg får gjester, legger jeg på en løper og pynter med et enkelt kubbelys 0 Siter
EllaJo Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Har noen lys stående midt på bordet. Og en del rot da... (tallerkener, dvd-er, glass, aviser osv) 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Ikke plass til duk og pynteting hos meg. Prøver med jevne mellomrom, men pynten forsvinner i rotet. På bordet er det fjernkontroller, aviser, Se og Hør (TV-progr. vet du!) og TV-kanne og et par kaffekopper. Ihvertfall. Dessverre. 0 Siter
cecily Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Kun en løper av faste ting. Alt annet er bruksting som skal ryddes bort etter bruk. Er ganske flink til å holde bordet ryddig. 0 Siter
Gimmick Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har et mørkt brunt stuebord med en lys beige løper på.. 3 turkise "glassholdere" til telys og en brun keramikkbolle (turkis oppi) Nå står det 1 glass pepsi max der og:) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 INGENTING av normalt standardstash. Av mere unormalt standardstash (vel, kanskje ikke unormalt for barnefamilier ) har jeg: Minst 2-3 lekebiler, en avis i flere deler, minst en kaffekopp, en bok og en smokk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.