Gå til innhold

slettetang og føning

Anbefalte innlegg

Gjest ny i gamet
Skrevet

føner dere håret før dere bruker slettetang eller lar dere det lufttørke?

Har alltid pleide å latt håret lufttørke, men da må jeg jo vente mellom en time og to timer etter at håret er nyvasket.

det sliter vel dobbelt opp, først føne det også bruke slettetang

sprelline1365380900
Skrevet

Føn håret og så slett det etterpå. Kjøp noe som beskytter håret, silk at slettinga ikke sliter så på håret. Selges på frisørsalong.

Skrevet

føner så retter jeg, om jeg har det travelt/skal på fest etc.

har kjøpt et glattejern med "laser" som lissom skal beskytte håret litt mere... og bruker dyre produkter og kurer.

Går da bra...

heller litt slitt hår enn krøller :S

har jeg bedre med tid, retter jeg bare litt med jernet når håret er tørt av seg selv. eller føner det aller siste som ikke er tørt, går fort.

Skrevet

Føner det og sletter det rett etterpå. skal håret mitt lufttørke tar det to-tre timer (og kanskje mer) og det har jeg som regel ikke tid til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...