Gjest ny i gamet Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 føner dere håret før dere bruker slettetang eller lar dere det lufttørke? Har alltid pleide å latt håret lufttørke, men da må jeg jo vente mellom en time og to timer etter at håret er nyvasket. det sliter vel dobbelt opp, først føne det også bruke slettetang 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Føn håret og så slett det etterpå. Kjøp noe som beskytter håret, silk at slettinga ikke sliter så på håret. Selges på frisørsalong. 0 Siter
Gjest issska Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 føner så retter jeg, om jeg har det travelt/skal på fest etc. har kjøpt et glattejern med "laser" som lissom skal beskytte håret litt mere... og bruker dyre produkter og kurer. Går da bra... heller litt slitt hår enn krøller :S har jeg bedre med tid, retter jeg bare litt med jernet når håret er tørt av seg selv. eller føner det aller siste som ikke er tørt, går fort. 0 Siter
EllaJo Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Føner det og sletter det rett etterpå. skal håret mitt lufttørke tar det to-tre timer (og kanskje mer) og det har jeg som regel ikke tid til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.