Gå til innhold

oppvarming av hus

Gjest oppvarming av hus

Anbefalte innlegg

Gjest oppvarming av hus
Skrevet

Har dere begynt med oppvarming av hus enda?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, vi fyrer med ved nesten hver dag. Har ikke noen elektrisk oppvarming, da.

Skrevet

Ja, vi har vannbåren gulvvarme, som vi nylig har satt på. Ikke så mye enda, men så det holder en jevn og god temperatur i huset.

Simpelthen ELSKER vannbåren gulvvarme, det gir en veldig behagelig varme. Deilig å kunne sette føttene på gulv som ikke er iiiiiiiiiskalde, og ikke minst å slippe lukten av brent støv på elektriske panelovner, eller ujevn varme ifbm. vedfyring.

Skrevet

Foreløpig bare 400w og en varmegjenvinner, til sammen 7-800w.

Skrevet

Har et par radiatorer som står på det meste av tida nå, men har ikke begynt med vedfyring.

Må vel tilføye at jeg bor i et gammelt og trekkfullt hus..

Skrevet

Har kun på varmekabler og varmovn på et lite kaldt toalett.

Ellers har jeg fyrt med ved et par ganger da det var ganske kaldt ute.

Av en eller annen grunn (kan det være trusselen om strømkrise?) tør jeg knapt å se på panelovnene mine.

Skrevet

Så vidt det er. Har hatt på golv-varmen eit par timar ein dag eller to her tidlegare i veka, og har ein panelovn på stova på littegranne. Ellers går det ganske greit enda.

Skrevet

Ja, jeg har satt på varmovene men slått dem av igjen etterat veggene ble varme.

Skrevet

Har fyrt noen morgener (og ettermiddager) nå. Har tidsinnstilt kjøkkenovnen så det er ok varme der når vi står opp

Skrevet

Jeg tente radiatorerne for noen dager siden. Men jeg har ikke satt dem så høyt ennå, vil fortsatt utsette det lengst mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...