Gå til innhold

Først & Sist igår ....

Anbefalte innlegg

Gjest tv-tittern
Skrevet

Han derre Aune Sand ...... var`n dopa el.l. igår eller er han bare sånn ekkel og spesiell ?

Skrevet

Vet 'a pokker. Jeg måtte bare slå over på en annen kanal, orka ikke å se på...

Skrevet

Ja, han var nå så... Men jeg reagerte vel så mye på Elvira ett-eller-annet, som satt og lagde sugetrut, så fra den ene til den andre, slikka seg rundt munnen osv.

Så ut som om hun var klar til å gå ned på hver og en hvilket øyeblikk som helst.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Ja, han var nå så... Men jeg reagerte vel så mye på Elvira ett-eller-annet, som satt og lagde sugetrut, så fra den ene til den andre, slikka seg rundt munnen osv.

Så ut som om hun var klar til å gå ned på hver og en hvilket øyeblikk som helst.

Ja, jeg reagerte på henne også .... etter hva jeg skjønte er hun kristen ..... så hun er sikkert underernært på mannfolk ;)

Forresten, det var Elvira Nicolaisen :)

Skrevet

Ja, jeg reagerte på henne også .... etter hva jeg skjønte er hun kristen ..... så hun er sikkert underernært på mannfolk ;)

Det var det hun het, ja :)

Skrevet

Det var også min konklusjon. Virket ikke helt god i går nei.

ikke fast nick
Skrevet

Aune Sand er ikke mye til mann! Han er bare en tulling.

Jeg fikk mye mer sympati for han som har ventet på dødsstraff i 18 år, uskyldig dømt for drap, og som nå endelig er fri. At ikke han er bitter, det forstår jeg ikke.

Skrevet

Å skrive at hun er kristen fordi hun er underernært på mannfolk, er bare så umodent skrevet!

Skrevet

Hun har vokst opp i et kristen hjem, ja, men har vel tatt kraftog avstand fra et etter hva jeg har skjønt gjennom sangen der hun synger "I found my way out of Egypt"

Skrevet

Har det for meg at fyren er sånn... merkelig skrue i hvert fall:)

Gjest tv-tittern
Skrevet

Å skrive at hun er kristen fordi hun er underernært på mannfolk, er bare så umodent skrevet!

Jeg skrev IKKE " hun er kristen fordi hun er underernært på mannfolk"

Jeg skrev " etter hva jeg skjønte er hun kristen ..... så hun er sikkert underernært på mannfolk ;)"

Du må lese ordentlig før du kommenterer !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...