Gjest liede Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 ...terracotta og smijern? Altså inventarmessig. Møbler, lysestaker etc. Har en diskusjon om det er fint eller ikke. Vi lurer på hvem som er mest representativ. :-) 0 Siter
songbirdy Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg liker ikke smijern noe særlig. Men et og annet innslag går greit. Terrakotta kan være fint det. Men; less IS more! Det kommer bare an på stilen/interiøret ellers... Liker at det er en sammenheng, og ikke litt av alt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Alt med måte. Men jeg synes at smijern kan være veldig fint. Når det gjelder terracotta er jeg litt mer delt. Det kommer an på gjenstanden og hvor den står. 0 Siter
hidi Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Smijern kan være nydelig, bare det ikke blir for mye. Terracotta har jeg derimot ikke sansen for. 0 Siter
tula Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Tja, smijern kan være pent når det er i rene linjer og former. Ikke tjukt og snirklete! Terrakotta kan også gjøre seg i enkle former og hvis det ikke er for mye av det. Så form og bruk har altså mye å si!! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Greit på hytta. Det var det jeg trodde *folk flest* mente. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er enig med MsSophie. Det passer best på hytta. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Om det er fint er jo en smakssak da! Kan like begge deler jeg, men det skal passe i interiøret. Ser for meg en litt spansk stil på en måte. Litt røffere enn det jeg har hjemme,for at det skal passe. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Liker ingen av delene. Ikke jeg heller. :-) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Liker ingen av delene noe særlig Enig med deg. :-) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg liker ikke smijern noe særlig. Men et og annet innslag går greit. Terrakotta kan være fint det. Men; less IS more! Det kommer bare an på stilen/interiøret ellers... Liker at det er en sammenheng, og ikke litt av alt. Notert. :-) Ting som tradisjonelt er i smijern burde jo være det. F.eks. utelykter og peissett. Jeg tenkte først og fremst på terracottamalt rom med terracotta potteskjulere og lysestaker, møbler og lamper i smijern. (Kanskje ikke alt på en gang, men du skjønner tegninga) :-) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Alt med måte. Men jeg synes at smijern kan være veldig fint. Når det gjelder terracotta er jeg litt mer delt. Det kommer an på gjenstanden og hvor den står. Tenkte først og fremst på "mexikanskinspirert" terracotta om du forstår. Enig i at smijern er best av de to. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Om det er fint er jo en smakssak da! Kan like begge deler jeg, men det skal passe i interiøret. Ser for meg en litt spansk stil på en måte. Litt røffere enn det jeg har hjemme,for at det skal passe. Ja, det er en smakssak. Vi hadde bare en diskusjon om det var en smak folk ikke hadde lenger. Dette var som kjent en del av "koselig"-trenden fra 90-tallet. Min venn mente at ingen likte det lenger. Jeg mente det motsatte. :-) 0 Siter
stromme Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Smijern I møbler: NEI I småting som rammer eller veldig enkle lysestaker: OK Terakotta: NEI 0 Siter
Gjest liede Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Smijern I møbler: NEI I småting som rammer eller veldig enkle lysestaker: OK Terakotta: NEI :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.