Gå til innhold

FU: Hva er din ærlige mening om...

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Terracotta var in på 90 tallet, men det er ikke fint. Smijern er heller ikke fint.

Å for å slippe å få prozak på nakke vil jeg bare tilføye at det er MIN mening;o)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

8

• jubalong70

2

• Sofline

2

• songbirdy

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja, jeg har ikke noe slikt selv for tiden, men jeg har ikke tenkt at "dette er stygt".

På turer i langs Middelhavet i Frankrike har jeg sett mye terracotta og smijern, og da har jeg ofte syntes at det er pent og passer inn der nede.

Skrevet

Terracotta var in på 90 tallet, men det er ikke fint. Smijern er heller ikke fint.

Å for å slippe å få prozak på nakke vil jeg bare tilføye at det er MIN mening;o)

Aprops Prozak, lenge siden han har vært innom!

Gjest excresco
Skrevet

Ikke sikkert han tør ( ;-))

etter at du sa hva du mente om han?

:-)

Skrevet

Ikke sikkert han tør ( ;-))

etter at du sa hva du mente om han?

Det tror jeg ihvertfall ikke! Prozak har fått mye kritikk og jeg har kun kritisert han en gang!

Andre har vært på nippet til å drepe...

Du tillegger meg for mange evner!

Gjest excresco
Skrevet

Det tror jeg ihvertfall ikke! Prozak har fått mye kritikk og jeg har kun kritisert han en gang!

Du forstår en spøk?

Skrevet

Of course! Hjernen min responderer litt treger i dag... Kan du skjønne deg på det?

Gjest excresco
Skrevet

Of course! Hjernen min responderer litt treger i dag... Kan du skjønne deg på det?

Ja, forståelig det.

Skrevet

Ja, forståelig det.

Beist! Ikke mer mobbing nå...

Forresten er jeg ikke fyllesyk en plass! Er det et godt eller dårlig tegn...

Gjest excresco
Skrevet

Beist! Ikke mer mobbing nå...

Forresten er jeg ikke fyllesyk en plass! Er det et godt eller dårlig tegn...

Hva?

Nå tror jeg du har misforstått noe så grundig.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Han var her i går... Jeg klikka på ham og siden har jeg ikke sett ham;o)

Skrevet

Hva?

Nå tror jeg du har misforstått noe så grundig.

Hva da?

Gjest excresco
Skrevet

Hvilken?

Mitt første innl. her til deg, var en spøk. Jeg skrev også: Du forstår en spøk?, men ser nå at det svaret ble feilsendt(nederst i tråden) Beklager.

Ha en fin kveld

Skrevet

Mitt første innl. her til deg, var en spøk. Jeg skrev også: Du forstår en spøk?, men ser nå at det svaret ble feilsendt(nederst i tråden) Beklager.

Ha en fin kveld

Så det var ikke min feil! Fint.

Kos deg du også!

Gjest girl with no name
Skrevet

Ja, det er en smakssak. Vi hadde bare en diskusjon om det var en smak folk ikke hadde lenger.

Dette var som kjent en del av "koselig"-trenden fra 90-tallet. Min venn mente at ingen likte det lenger. Jeg mente det motsatte. :-)

De som virkelig likte dette i 90-åra, liker det nok fortsatt. De som skifter mening etter som interiør-moten skfiter vet vel egentlig ikke hva de liker. De følger bare etter alle de andre apekattene.

Men det er vel ikke in mer, det har du nok rett i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...