Gå til innhold

FU: Hva driver dere med i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg ganske forkjøla og litt småsyk (litt vondt i hodet og kroppen, slapp og sløv).

Derfor har min dag blitt tilbragt på sofaen. Jeg sto opp rundt 12.30, forflytta meg fra senga til sofaen, skrudde på laptopp og tv.

Tilbragte noen timer på sofaen før jeg kom meg i dusjen, og etterpå i butikken for å handle litt. På vei hjem fra butikken var jeg innom og kjøpte med meg kinamat hjem. Den er nå fortært, og nå blir jeg nok på sofaen til jeg forflytter meg til sengen i kveld.

Skikkelig givende dag, her jeg sitter og syns litt synd på meg selv, men også syns det er litt deilig med en sløv lørdag.

Skrevet

Men det litt godt å kunne ta vare på seg selv også en dag, synes du ikke?

Man må jo ikke gjøre noe hver bidige dag. Etter at jeg ryddet stuebordet og tent et stearinlys, så datt jeg ned i sofaen jeg òg. (Tror den dro meg ned...)

Har sett to fotballkamper og venter i spenning på den tredje, så her blir det ikke gjort noe mer i dag!

God bedring til deg!

Skrevet

Men det litt godt å kunne ta vare på seg selv også en dag, synes du ikke?

Man må jo ikke gjøre noe hver bidige dag. Etter at jeg ryddet stuebordet og tent et stearinlys, så datt jeg ned i sofaen jeg òg. (Tror den dro meg ned...)

Har sett to fotballkamper og venter i spenning på den tredje, så her blir det ikke gjort noe mer i dag!

God bedring til deg!

Joda, det er veldig godt. Men har litt dårlig samvittighet for haugen med oppvask og støvet som surrer rundt her.

Men en annen gang...

Sofaen er god på en sånn dag :)

Skrevet

Jeg teller ned til ungene skal legge seg.

Da skal jeg lage meg god mat, slange meg på godstolen og se teite ting på tv til jeg skal legge meg.

Skrevet

Joda, det er veldig godt. Men har litt dårlig samvittighet for haugen med oppvask og støvet som surrer rundt her.

Men en annen gang...

Sofaen er god på en sånn dag :)

Støv er ingen grunn til dårlig samvittighet og oppvasken går_ dessverre_ ingen veier.

Kikket nettopp under sofaen og vet ikke om det er en katt eller hybelkanin som lå der...Og jeg har ikke tenkt å finne det ut i kveld heller!

Skrevet

Jeg doler, ser på tv og har laget og spist middag og drukket kaffe med naboen.

Og så har jeg funnet fram flere bøker til minstemann.

Skrevet

Har vært på shopping, men tålmodigheten tok slutt etter en halvtime.

Var også på fotballkamp sammen med samboeren og en tur innom foreldrene hans. Nå skal jeg sitte på ræva mi resten av kvelden og glo på tv ;)

Skrevet

Jeg har vært voldsomt fyllesyk! Men nå er jeg i fin form, så nå pakker jeg sekken å drar til bestemor. Der blir det studering ikveld.

Gjest Aviaana
Skrevet

er syk i dag. Litt småfebril og vondt i magen. Håper å bli frisk før mandag.

Skrevet

Gått tur i dag tidlig. Ellers prøver jeg å lese til eksamen samtidig som jeg snakker med ungene. Leiligheten er delvis bomba, men det får så være.

Skrevet

Gått tur i dag tidlig. Ellers prøver jeg å lese til eksamen samtidig som jeg snakker med ungene. Leiligheten er delvis bomba, men det får så være.

Godt å se det ikke bare er meg som dropper husarbeid i dag.

Skrevet

er syk i dag. Litt småfebril og vondt i magen. Håper å bli frisk før mandag.

God bedring til deg!!

Skrevet

Jeg har stort sett tatt meg av lillemann som har feber og er veldig forkjølet. Nå har jeg nettopp puttet han i seng etter at vi var en snartur på butikken og kjøpte hyggelig lørdagsmat til meg. Egentlig skulle jeg ha brødrene mine over på middag, men jeg har ikke ork. Leiligheten ser ikke ut, men alt skal vente til i morgen. Nå skal jeg snart se film og prøve å holde meg våken til i 11-tiden, for da får jeg en hyggelig telefon fra noen jeg gjerne vil snakke med :)

Skrevet

Jeg har også hatt en skikkelig givende dag...

Jobba fra 7 til 15, sov en times tid etter jeg kom hjem, mens samboer'n så på fotball. Spist taco, og nå doler jeg samtidig som jeg kikker litt bort på Reading - Chelsea.

Får håpe du føler deg bedre i morgen:)

Skrevet

Jeg har i løpet av dagen:

-Vært ute litt med minsten

-Gått 2 km spasertur

-Laget og spist taco

-Latt 8-åringen arrangere venneselskap i 4 timer

-Vasket og ryddet litt i huset

-Laget brownies og poppet popcorn til barneselskapet

-Sløvet foran PC'en

Skrevet

Jeg har hatt en dag omtrent som din. Temmelig kjedelig faktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...