Gå til innhold

Plikter i hjemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de periodene jeg var hjemme (omsorgspermisjoner) hadde jeg samme "arbeidstid" som mannen min. Med andre ord tok jeg meg av hus og unger, klesvask etc (inkludert middag, ja!) mens han var på jobb.

Når hans arbeidsdag var slutt, var også min det. det som evt. sto igjen av oppgaver heime, fikk han vær så god ta del i.

Skrevet

* himmel *

går hun hjemme, så har dere vaske- og stryke ( !! ) hjelp i huset .....

er det ei hjelpesløs kjerring du har funnet deg eller ?

Joda, det er sant.

Særlig huslig er hun nok ikke. Hvordan det skal bli når vi flytter tilbake til Norge, kjøper hus, og ingen som kommer og fikser hjemmet, det skal gudene vite.

Hun ser på 300 kvm hus, jeg ser helst for meg ca 60. Det skal vaskes, vet jeg.

Skrevet

Joda, det er sant.

Særlig huslig er hun nok ikke. Hvordan det skal bli når vi flytter tilbake til Norge, kjøper hus, og ingen som kommer og fikser hjemmet, det skal gudene vite.

Hun ser på 300 kvm hus, jeg ser helst for meg ca 60. Det skal vaskes, vet jeg.

Pst... det går an å få vaskehjelp i Norge også.

Gjest Elextra
Skrevet

I de periodene jeg var hjemme (omsorgspermisjoner) hadde jeg samme "arbeidstid" som mannen min. Med andre ord tok jeg meg av hus og unger, klesvask etc (inkludert middag, ja!) mens han var på jobb.

Når hans arbeidsdag var slutt, var også min det. det som evt. sto igjen av oppgaver heime, fikk han vær så god ta del i.

Høres ut til å være det eneste fornuftige og rettferdige.

Skrevet

Pst... det går an å få vaskehjelp i Norge også.

Til 20 kr timen?

Skrevet

Til 20 kr timen?

Det spørsmålet vet du vel selv svaret på? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...