muriel Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 I de periodene jeg var hjemme (omsorgspermisjoner) hadde jeg samme "arbeidstid" som mannen min. Med andre ord tok jeg meg av hus og unger, klesvask etc (inkludert middag, ja!) mens han var på jobb. Når hans arbeidsdag var slutt, var også min det. det som evt. sto igjen av oppgaver heime, fikk han vær så god ta del i. 0 Siter
nick Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 * himmel * går hun hjemme, så har dere vaske- og stryke ( !! ) hjelp i huset ..... er det ei hjelpesløs kjerring du har funnet deg eller ? Joda, det er sant. Særlig huslig er hun nok ikke. Hvordan det skal bli når vi flytter tilbake til Norge, kjøper hus, og ingen som kommer og fikser hjemmet, det skal gudene vite. Hun ser på 300 kvm hus, jeg ser helst for meg ca 60. Det skal vaskes, vet jeg. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Joda, det er sant. Særlig huslig er hun nok ikke. Hvordan det skal bli når vi flytter tilbake til Norge, kjøper hus, og ingen som kommer og fikser hjemmet, det skal gudene vite. Hun ser på 300 kvm hus, jeg ser helst for meg ca 60. Det skal vaskes, vet jeg. Pst... det går an å få vaskehjelp i Norge også. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 I de periodene jeg var hjemme (omsorgspermisjoner) hadde jeg samme "arbeidstid" som mannen min. Med andre ord tok jeg meg av hus og unger, klesvask etc (inkludert middag, ja!) mens han var på jobb. Når hans arbeidsdag var slutt, var også min det. det som evt. sto igjen av oppgaver heime, fikk han vær så god ta del i. Høres ut til å være det eneste fornuftige og rettferdige. 0 Siter
nick Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Pst... det går an å få vaskehjelp i Norge også. Til 20 kr timen? 0 Siter
Sofline Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Til 20 kr timen? Det spørsmålet vet du vel selv svaret på? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.