Gjest Aviaana Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hvor ofte bytter dere oppvaskbørster?. 0 Siter
Gjest ikke så ofte Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Egentlig ikke så ofte, den er lite i bruk pga at vi har oppvaskmaskin. Annenhver måned kanskje. 0 Siter
Gjest Sånn cirka Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Når den begynner å se slitt og stygg ut. 2 g pr år, kanskje. 0 Siter
Dalai1365380918 Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Egentlig ikke så ofte, den er lite i bruk pga at vi har oppvaskmaskin. Annenhver måned kanskje. Sjeldent. Vasker den i oppvaskmaskinen hver gang jeg setter den på. Blir så god som ny 0 Siter
Gjest Peter Forsberg Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Når den begynner å se slitt og stygg ut. 2 g pr år, kanskje. Bor på studenthjem. Her bytter vi type en gang i uka. Heldigvis. 0 Siter
smurf78 Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Bytter vel annenhver måned eller noe. Trenger 2 stk. til enhver tid. En "møkkabørste" som jeg kaller den ene. Den brukes bare til å samle sammen matrester i vasken og vaske boller det har vært deig i. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Når den er slitt. Jeg putter den i oppvaskmaskinen hver gang jeg starter den. Det samme med stålullskrubben. Ingen vits i å kjøpe ny da. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Når den er slitt. Jeg putter den i oppvaskmaskinen hver gang jeg starter den. Det samme med stålullskrubben. Ingen vits i å kjøpe ny da. Har ikke oppvaskmaskin, derfor bør jeg kanskje skifte den relativ ofte? 0 Siter
Gjest Sånn ca Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Bor på studenthjem. Her bytter vi type en gang i uka. Heldigvis. Bytter type? Gutt? 0 Siter
Gjest Felleskjøpet Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Vi har oppvaskmaskin, så jeg vasker vår børste der av-og-til. Det er en oppvaskbørste kjøpt på felleskjøpet - den er kanongod. Er foreløpig 6 år...har en forventet levetid på 15 tror jeg... Kan kokes om en ikke har oppvaskmaskin :-) 0 Siter
Tinnitin Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg bytter ikke så ofte, kun når busten blir slitt og sammenfiltret så matrestene setter seg fast. Men jeg skyller dem alltid godt i glohett vann etter bruk, og setter dem med jevne mellomrom i en kloroppløsning - kanskje ikke så miljøvennlig, men det tar i hvert fall knekken på de bakteriene som samler seg. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Vi har to: en til å fjerne matrester, deig osv, og en til å vaske med. Sistnevnte er finere og skiftes kanskje to ganger i året. Førsnevnte kanskje annenhver måned. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Vaker den jevnlig i oppvaskmaskinen og skifter derfor veldig skjelden, når bustene blir slitt 0 Siter
Gjest liede Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Da jeg bodde i kollektiv uten oppvaskmaskin kjøpte jeg ny annenhver måned. Gutta syntes jeg var fanatisk. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan kjærestene deres orket å være der før jeg flyttet inn. Den som var der fra før var det ikke bust på omtrent. Nå bor jeg alene med maskin og bruker ca tre i året. :-) 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Har ikke oppvaskmaskin, derfor bør jeg kanskje skifte den relativ ofte? Eller putte den i en vaskepose på kokvask sammen med klutene? 0 Siter
Gjest Peter Forsberg Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Bor på studenthjem. Her bytter vi type en gang i uka. Heldigvis. Hehe.. Observant og vittig, du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.