Gå til innhold

Mulig jeg er dum, altså...

Gjest ikke rart han prøver å drepe seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg syns det er grusomt å lese sånt som dette.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134161

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129703

Til tross for hva mannen har gjort! Han har fått sin straff og han soner den. Men at medfanger, fengselspersonell, helsepersonell og media går åpent ut og sier at de ønsker han død??

Jeg forsvarer på ingen som helst måte det han har gjort, altså - bare så det er sagt.

Skrevet

Du tar opp et veldig ømtåelig tema!

Hadde min datter blitt mishandlet av en, så hadde jeg ønsket den personen død!

Hadde han vært grusom, ville jeg ønsket å drepe ham selv!

Jeg tror personlig at du er gal!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror Amish-folket har rett.

Da han fyren gikk berserk på skolen deres i USA nylig og drepte en del av deres barn, stilte de faktisk opp i drapsmannens begravelse.

Skrevet

Da han fyren gikk berserk på skolen deres i USA nylig og drepte en del av deres barn, stilte de faktisk opp i drapsmannens begravelse.

Det var vel for å støtte hans etterlatte -tror du ikke?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var vel for å støtte hans etterlatte -tror du ikke?

Og for å støtte drapsmannen. De uttalte i hvert fall det selv.

Det er visst ikke noe sorthvitt i deres verden.

Gjest ehh øh
Skrevet

Har rett i hva??

Tilgivelse????????

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har rett i hva??

Tilgivelse????????

Jupp. De tilgav ham.

Disse fanatikerne skal i hvert fall ha for at de lever etter Jesu ord, i motsetning til svært mange religiøse.

Gjest Flystripa
Skrevet

Hvorfor er det så grusomt? Fyren skulle vært torturert til døde, det svinet!

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke han fortjener bedre, og føler ikke et snev av sympati for ham!

Folk som begår denne type forbrytelser, er nederst på rangstigen også blant andre kriminelle som selv har begått fæle handlinger.

Så hvilke konsekvenser hadde han forventet seg da han begikk disse grusomme handlingene??

Det burde ikke være noen bombe at han kom til å bli regnet som sammfunnets absolutte bunnslam, og dermed bli behandlet deretter.

Hans fremtid er å sitte 40 år i fengsel - noe som kommer til å koste samfunnet en formue.

Så hvis han vil spare samfunnet for denne kostnaden ved å ta sitt eget liv, før noen andre gjør det, så gjerne for meg!

Gjest theoline
Skrevet

La han slippe å leve visst han ikke vil, og la verden slippe denne mannen.

Han har gjort nok djevelskap.

Hadde neppe lagt sjela mi i opplivningsforsøk jeg iallefall!

Skrevet

Jupp. De tilgav ham.

Disse fanatikerne skal i hvert fall ha for at de lever etter Jesu ord, i motsetning til svært mange religiøse.

Og det er bare så flott!

Har veldig sans for amish people, men kunne ikke bodd der selv!

Skrevet

Så enig, så enig med deg "hidi".

Tror neppe du kan ha barn selv som kommer med slike uttalelser..Hadde du hatt det hadde du visst at barna våres er det mest verdifulle vi har. I forhold til dem er vi en tigermor-far i ordets rette forstand.At en skal føle medynk med en person som har drept,voldtatt og misshandlet barne ditt vittner mer om at du har uhyggeligt lite vett.

Ære være de som kan det, men jeg tror de er unntaket.

Skrevet

Skjønner godt at folk eventuelt ønsker at han dør jeg da - hva pokker skal verden med sånne krek av noen mennesker som han der?

Skrevet

Så enig, så enig med deg "hidi".

Tror neppe du kan ha barn selv som kommer med slike uttalelser..Hadde du hatt det hadde du visst at barna våres er det mest verdifulle vi har. I forhold til dem er vi en tigermor-far i ordets rette forstand.At en skal føle medynk med en person som har drept,voldtatt og misshandlet barne ditt vittner mer om at du har uhyggeligt lite vett.

Ære være de som kan det, men jeg tror de er unntaket.

Og jeg ærer unntaket bevisst!

Skrevet

Alt de tenker det skjønner jeg, og at de ønsker det skjønner jeg. Men de burde vel ikke sagt det høyt..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alt de tenker det skjønner jeg, og at de ønsker det skjønner jeg. Men de burde vel ikke sagt det høyt..

Sykepleiere som tar den tonen der burde fått sparken umiddelbart.

Skrevet

Og for å støtte drapsmannen. De uttalte i hvert fall det selv.

Det er visst ikke noe sorthvitt i deres verden.

Og i din verden_må_ det være svart eller hvitt?

Elske din neste som deg selv, kan det være det som irriterer deg?

Skrevet

Enig i de tre første påstandene dine. Den siste er imidlertid imponerende på jordet.

Skal vi ha et rettsystem?

Hvordan skal dette fungere?

Hvorfor ikke henrette unna for unna, hvis alternativet er at folk skal kunne begå selvtekt av denne typen?

Hvis slikt er helt greit, hva er vitsen med å ha ham i fengsel i 40 år, med alle kostnader etc det medfører?

Hadde det ikke vært like greit å slippe ham løs og la mengden rive ham i fillebiter?

Hvorfor skal vi bry oss om lover og regler?

Hva vet vi om hva som skjer når en stor gruppe mennesker hisser hverandre opp i mer eller mindre rettferdig harme? (Og ja, jeg forstår utmerket godt at mange mennesker hater denne fyren!)

Når menneskemengden har hisset hverandre tilstrekkelig opp, hvem skal stoppe dem og når skal de stoppes?

Hvis det er greit at til og med helse- og fengselspersonell opptrer på denne måten, er det da også greit at familien hans (foreldrene som fødte dette krypet) får gjennomgå?

Hvis ikke, hva er greit, og hva er ikke?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og i din verden_må_ det være svart eller hvitt?

Elske din neste som deg selv, kan det være det som irriterer deg?

Hva er det du babler om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...