Gjest girl with no name Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Vasker du kjøkkenkluten hver dag? Jøss Ja, samler alle slags kluter og mopper i ei bøtte, så vasker jeg kokvask når den er full. Har handla inn så jeg har kluter og mopper så det holder. Kjøkkenet er jo det rommet i huset hvor det er viktigst med rene kluter og håndklær da! 0 Siter
asterix Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Selvfølgelig dusjer jeg etter bad! Mente at når man bader så får man av seg mye mer skitt enn om man bare dusjer Så du dusjer etter badet og likevel mener du håndkleet blir mer skittent når du så tørker deg enn etter bare en dusj? Skjønte ikke den jeg. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Så du dusjer etter badet og likevel mener du håndkleet blir mer skittent når du så tørker deg enn etter bare en dusj? Skjønte ikke den jeg. Å beklager, jeg mener badekarets kanter som viser hva man mister av skitt jeg. Jeg har nok ikke skrevet tydelig nok. sorry 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.