Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ikke har tørketrommel, hvor tørker dere klær på vinterhalvåret?

Vi har to svære tørkestativ stående i kjellerstua. De er alltid fulle pga mye vask, og det tar tid å tørke.

Skrevet

Før jeg fikk tørketrommel tørket jeg på vaskerommet. Tørker fortsatt endel der, siden jeg ikke kjører alt av tøy i tørketrommel. Blir for det meste sengetøy og handuker som tørkes i trommelen.

Pleier å sette panelovnen på en om vinteren på vaskerommet slik at det ikke er så kaldt der.

Skrevet

Jeg har 2 rom med varmekabler. Badet og vaskerommet. Der setter jeg også tørkestativene. Og klærne tørker over natta.

Men jeg har også sett at det er mange som setter tørkestativene på stua. Ikke så lekkert akkurat, men det funker. Det er jo bare å ta de bort om man får besøk.

Gjest girl with no name
Skrevet

Spander et par-tre tusen på en luftavfukter, så ødelegger du ikke veggene i rommet der du tørker med for mye fukt. Og klærne tørker raskere.

Gjest ære være tørketrommelen
Skrevet

Før vi fikk tørketrommel hadde jeg tørkestativet stående i en krok i stua.

I vaskekjelleren ville tørketiden blitt for lang.

Jeg hang somregel opp klærne på kvelden, og på ettermiddagen når vi kom fra jobb kunne jeg pakke vekk klærne.

Skrevet

Har bare plass på stua, og jeg hater det! Det blir rått og ekkelt i rommet, og siden vi bor i ei såpass kald leilighet, tar det LANG tid før det tørker og stua er bittelita så det er skikkelig i veien. Vurderer å investere i en kombimaskin som både vasker og tørker, for vi har ihvertfall ikke plass til no tørketrommel.

thuva1365380402
Skrevet

Jeg tørker klærne på et tørkerom spesielt laget for å tørke klær. Vi har kjølerom, og ved siden av dette rommet så har vi et eget lite rom som er skikkelig varmt hele året pga vifta fra kjølerommet. Vi har bare bodd i huset siden juni, men er kjempeglad i dette tørkerommet. Klærne tørker i rekordfart, også slipper jeg å se klærne også.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har hatt tørkestativet på soverommet, men da ble det så rått... Så nå står det i stua.

Skrevet

Klærne henger jeg opp på gjesterommet og jeg har åpent vindu der alltid. Å ha klesstativ i stua hadde aldri vært aktuelt. Tror ikke jeg gidder å kjøpe tørketrommel med det første heller.

Skrevet

Klærne henger jeg opp på gjesterommet og jeg har åpent vindu der alltid. Å ha klesstativ i stua hadde aldri vært aktuelt. Tror ikke jeg gidder å kjøpe tørketrommel med det første heller.

Jeg fikk tørketrommel av gemalen i huset da vi ble tobarns-foreldre :)

En helt ny verden :)

Skrevet

Jeg fikk tørketrommel av gemalen i huset da vi ble tobarns-foreldre :)

En helt ny verden :)

Du fikk en tørketrommel?

Skrevet

Du fikk en tørketrommel?

Ja, gemalen (altså mannen min) hadde lagt tilside noen penger jeg ikke visste om, da jeg kom hjem fra sykehuset med nr. to stod tørketrommelen på plass i vaskerommet :)

Skrevet

Jeg har tørkerom med snorer og stativ. Småting som truser, sokker etc. henges på stativet, og de store tingene henges på snorer.

Etter hvert har jeg funnet ut at klærne tørker mye fortere hvis de henger så fritt så mulig, aldri brettes over snoren. F. eks. en bukse henges opp med klesklype i kanten på hvert av buksebeina og henger altså rett ned i sin fulle lengde.

Skrevet

Ja, gemalen (altså mannen min) hadde lagt tilside noen penger jeg ikke visste om, da jeg kom hjem fra sykehuset med nr. to stod tørketrommelen på plass i vaskerommet :)

Hørtes jo veldig snilt ut, men misforstå meg rett- hadde mannen sagt at dette var en gave til _meg_ så hadde jeg blitt dødelig fornærmet.

Om det heller var en overraskelse og ment for hele familieen hadde jeg blitt glad for at han hadde tenkt i den retningen.

Skrevet

Hørtes jo veldig snilt ut, men misforstå meg rett- hadde mannen sagt at dette var en gave til _meg_ så hadde jeg blitt dødelig fornærmet.

Om det heller var en overraskelse og ment for hele familieen hadde jeg blitt glad for at han hadde tenkt i den retningen.

Fornærmet nei :), det sier seg jo selv at det er en gave til alle sammen det da. Ikke bare jeg som vasker klær her i huset, og derfor letter det jobben for alle sammen.

Skal nok masse mer til for å fornærme meg ja :)

Skrevet

Vi har stort vaskerom med plass til å henge klærne, varme i gulvet og elektrisk avtreksvifte for fuktighet.

Fungererte veldig fint for stor familie med to voksne og fire barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...