Gå til innhold

Overføre bilder fra mobilen...?

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Hvordan gjør jeg det?? Jeg har tatt noen fine bilder på mobilen og vil gjerne få de over til min pc for å prøve å framkalle de. Aner ikke hvordan jeg gjør... Noen som kan hjelpe??

Skrevet

Var det med USB kabel til mobilen din?

Kanskje du har kortleser på pc sånn at du ikke trenger usb?

Du skal bruke en av delene og når du kobler til kan det hende du får opp en boks med flere valg i.

Du skal trykke på "kopiere bilder til en mappe på maskinen"

Deretter blir du geleidet videre og tilslutt skal bilden dine havne i " mine bilder mappa di eller delte bilder mappa(hvis du har flere pcer i huset som skal dele på bildene)

Kommer ikke denne boksen opp derimot så går du på "min datmaskin" trykker på flyttbar enhet" og tar det derifra.

Du mister ingen bilder ved å prøve dette så lenge du ikke velger slette noe sted.

litt rotete forklart ble dette, men håper at det hjelper deg på vei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...