Gå til innhold

Godt gjort av posten

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg mottok en pakke fra Strawberrynet her forleden, men inneholdet i pakka var ikke det jeg hadde bestilt. Jeg hadde bestilt en Polo Sport-deo, men mottok noe etterbarberingsgreier med nesten samme utseende som deodoranten jeg hadde bestilt. Jeg antok at Strawberrynet hadde kåla, og ga f...

Men da jeg våknet i dag lå det en beskjed fra posten på svareren. Jeg måtte snarest kontakte dem, da de hadde gitt meg feil pakke (dette er rekommanderte sendinger). Dama hørtes småmorsk ut. Men siden jeg ikke fikk meldingen før etter stengetid må jeg vente til mandag.

Jeg har brutt forseglinga på dingsten jeg fikk (og kastet etuiet den lå i), men jeg har ikke tatt den i bruk (det er en plastdingst jeg må bryte før jeg kan bruke den - noe jeg ikke har gjort).

På mandag stikker jeg ned på posten med den. Men jeg antar de kommer til å pese meg når jeg kommer med dingsten uten pakke eller etui eller noe.

Ganske imponerende av posten å levere ut andres rekommanderte sendinger til meg.

hare1365380455
Skrevet

Var navnet ditt på selve pakken, så posten hadde byttet om på merkelappene eller noe?

Huff den posten altså....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Var navnet ditt på selve pakken, så posten hadde byttet om på merkelappene eller noe?

Huff den posten altså....

Aner ikke hva som sto på pakka. Jeg sjekker ikke sånt. Så den var fra Strawberry, åpnet den opp, kastet pakka i posten, dro fram dingsten som var på størrelse med deodoranten jeg hadde bestilt, reiv av pakka den lå i, kastet det i søpla og la så merke til at Strawberry hadde sendt meg feil vare.

Trodde jeg ...

hare1365380455
Skrevet

Aner ikke hva som sto på pakka. Jeg sjekker ikke sånt. Så den var fra Strawberry, åpnet den opp, kastet pakka i posten, dro fram dingsten som var på størrelse med deodoranten jeg hadde bestilt, reiv av pakka den lå i, kastet det i søpla og la så merke til at Strawberry hadde sendt meg feil vare.

Trodde jeg ...

Så får de putte den i en ny boblekonvolutt og gi den til rett person, og så får du få din opprinnelige pakke. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så får de putte den i en ny boblekonvolutt og gi den til rett person, og så får du få din opprinnelige pakke. :)

Ja, de får styre som de vil. Og peser de meg for et eller annet skal de faen døtte meg få høre. :)

Skrevet

Tja,..Jeg kjøpte pc på nettet for et par år siden, og bestilte pakken levert på døra.

Fulgte pakken via sporing, og venta spent på postbilen da jeg så den var kommet til mitt distrikt.

Men ingen pc kom.

Etter mye detektivarbeid viste det seg at en dame hadde vært inne på butikken (post i butikk) i det postmannen skulle kjøre ut med pakkene.

Damen så at han hadde en pakke som tilsvarte noe hun ventet på, og fikk med seg pakken av postmannen som ble kjempeglad, for da slapp han å kjøre hjem til henne. Hun skrev til og med under på at hun fikk den med seg. Et helt annet navn enn mitt.

Det hele endte med at jeg måtte reise til denne damen og hente pakken min (som heldigvis hadde handlet i god tro)

Og jeg som bestilte levert på døra fordi det føltes som det tryggeste?....

hare1365380455
Skrevet

Ja, de får styre som de vil. Og peser de meg for et eller annet skal de faen døtte meg få høre. :)

Nemlig! Stå på, du!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja,..Jeg kjøpte pc på nettet for et par år siden, og bestilte pakken levert på døra.

Fulgte pakken via sporing, og venta spent på postbilen da jeg så den var kommet til mitt distrikt.

Men ingen pc kom.

Etter mye detektivarbeid viste det seg at en dame hadde vært inne på butikken (post i butikk) i det postmannen skulle kjøre ut med pakkene.

Damen så at han hadde en pakke som tilsvarte noe hun ventet på, og fikk med seg pakken av postmannen som ble kjempeglad, for da slapp han å kjøre hjem til henne. Hun skrev til og med under på at hun fikk den med seg. Et helt annet navn enn mitt.

Det hele endte med at jeg måtte reise til denne damen og hente pakken min (som heldigvis hadde handlet i god tro)

Og jeg som bestilte levert på døra fordi det føltes som det tryggeste?....

Hehe, da hadde jeg i hvert fall rabla. For min del (og også for han som muligens ikke vet at jeg har varen hans) snakker vi om varer til en drøy hundrings, men en pc? Det er en virkelig alvorlig feil. Jeg hadde krevd postkjøreren sparka!

Jeg pleier også å benytte meg av "hjem på døren" når jeg bestiller større ting, og jeg har hatt en del problemer med det. Ikke noe stort, men ofte kommer ikke pakka på døra. I stedet påstår de at de har forsøkt å levere den til meg men at jeg ikke har vært hjemme, noe som er fryktelig feil da jeg vet at jeg har vært hjemme - og ingen har forsøkt å ringe meg på mobiltelefonen heller.

Dette har skjedd mange ganger, og det er relativt irriterende. Det er tross alt en grunn til at jeg vil ha varen hjem på døra. Jeg betaler til og med mer for det.

Forbanna amatørbedrift.

Skrevet

Hehe, da hadde jeg i hvert fall rabla. For min del (og også for han som muligens ikke vet at jeg har varen hans) snakker vi om varer til en drøy hundrings, men en pc? Det er en virkelig alvorlig feil. Jeg hadde krevd postkjøreren sparka!

Jeg pleier også å benytte meg av "hjem på døren" når jeg bestiller større ting, og jeg har hatt en del problemer med det. Ikke noe stort, men ofte kommer ikke pakka på døra. I stedet påstår de at de har forsøkt å levere den til meg men at jeg ikke har vært hjemme, noe som er fryktelig feil da jeg vet at jeg har vært hjemme - og ingen har forsøkt å ringe meg på mobiltelefonen heller.

Dette har skjedd mange ganger, og det er relativt irriterende. Det er tross alt en grunn til at jeg vil ha varen hjem på døra. Jeg betaler til og med mer for det.

Forbanna amatørbedrift.

Må vel bare bryte sammen og tilstå at jeg ringte posten dagen etter og fortalte dem min hjertens mening om servicen deres.

Som du sier, det var tross alt en pc!

En stund etter at jeg hadde ringt posten ringte de tilbake for å si at det var blitt reagert mot den aktuelle postmannen. Og like etter der igjen ringte postmannen selv for å be på sine knær om unnskyldning.

Det hele ble så morsomt at jeg nesten glemte hva de hadde gjort=0)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Må vel bare bryte sammen og tilstå at jeg ringte posten dagen etter og fortalte dem min hjertens mening om servicen deres.

Som du sier, det var tross alt en pc!

En stund etter at jeg hadde ringt posten ringte de tilbake for å si at det var blitt reagert mot den aktuelle postmannen. Og like etter der igjen ringte postmannen selv for å be på sine knær om unnskyldning.

Det hele ble så morsomt at jeg nesten glemte hva de hadde gjort=0)

Sånn skal det gjøres!

Skrevet

He he.. Det er jo helt tragikomisk!

Amatører.

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160865253' post='3340651]

He he.. Det er jo helt tragikomisk!

Amatører.

Skeptisk!

*hater den reklamen*

Skrevet

Skeptisk!

*hater den reklamen*

He he.. Man bør virkelig være skeptisk til posten. Han har helt rett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...