Gjest holistic Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hei, jente 21 som neste år planlegger å komme i gang med et høgskolestudium til neste høst, og ja jeg har allerede begynt å grue meg.. Jeg sliter nemlig en del med sosial angst, og vet at på dette studiet er det en del presentasjoner(et mareritt av dimensjoner). Jeg søker med dette etter litt oppmuntring, noe som har greid seg gjennom skole med lignende prob, og er skolene i noen grad intr. i å tilrettelegge fo "slike som meg"? Jeg jobber nå i samme sektor som utdanningen retter seg mot, og stortrives!!! har ingen prob i forbindelse med angsten på jobb, men det er altså presentasjoner og gruppearb som gjør meg gal.... Har prøvd gruppeterapi(kognitiv), dette var givende, men man blir jo ikke "frisk" kun ved hjelp av det.. noen som har positive erfaringer? (har dette også på psykiatri, men poster også her!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.