Gjest catiki21 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 underlivs smerter!!! jeg har nå hatt vondt i underlivet mitt i 2 uker, også forann på magen og litt i venstre side. Hva kan det være? Eggestokker,urinveisinfeksjon? noe annet? er til lege for å undersøke noe annet nå for tiden., orker ikke fly til legen hver uke. håper å få noen sikkelige svar. på forhånd takk. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Skikkelig svar? Da må du gå til legen med det. Går du ikke dit, så er det vel ikke vondt da....? Du må "orke" å ta vare på deg selv. 0 Siter
soleil Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Ta med deg urinprøve til legen. Er det ikke urinvegsinfeksjon bør du kanskje ta en GU. Når du likevel er til legen så kan du vel ta det opp? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Det kan være en cyste du har i underlivet, muligens livmoren, men det trenger ikke å være noe farlig, det kan lett tas bort, evnt. forsvinne av seg selv. Gå til legen, få han til ta en GU, evnt. få en henvisning til sykehuset. Det er ikke normalt å ha smerter i underlivet, utenom eggeløsning og mensdager. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Det kan være en cyste du har i underlivet, muligens livmoren, men det trenger ikke å være noe farlig, det kan lett tas bort, evnt. forsvinne av seg selv. Gå til legen, få han til ta en GU, evnt. få en henvisning til sykehuset. Det er ikke normalt å ha smerter i underlivet, utenom eggeløsning og mensdager. takk for svaret lips. Sånne svar fra deg hjelper masse. Hva er GU? jeg skal til legen med problemet, fint å høre om ting sånn at jeg har noe mer å si til legen hva det karnskje kan være. Jeg har ny lege, så jeg håper jeg får en henvisning til sykehuset. Litt ekkelt synes jeg med sånne underlivs greier å gå til en fastlege med. 0 Siter
Lucretia Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 takk for svaret lips. Sånne svar fra deg hjelper masse. Hva er GU? jeg skal til legen med problemet, fint å høre om ting sånn at jeg har noe mer å si til legen hva det karnskje kan være. Jeg har ny lege, så jeg håper jeg får en henvisning til sykehuset. Litt ekkelt synes jeg med sånne underlivs greier å gå til en fastlege med. gynekologisk undersøkelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.