Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke har noen andre gleder i livet, er det vel ikke så vanskelig å forestille seg det? Kanskje de får et kick av å juge på seg et liv de ikke har?

Når jeg leser disse svarene, blir jeg ærlig talt litt skuffet over folks mangel på innlevelse. Er man virkelig så selvsentrert at man ikke klarer å sette seg inn i hvordan det er å ha det annerledes?

Jeg har mange gleder i RL, mange katastrofer og sorger også. Det hender jeg ljuger, av og til for å beskytte meg sjøl, av og til for å beskytte andre. Av og til fordi det faller meg inn.

På nettet gjør jeg det samme: ljuger iblant for å beskytte meg sjøl eller andre. Av og til for det faller meg inn.

Det går an å være patetisk ljuger, men jagu meg går det godt an å være patetisk sannferdig også. Og ørlite moralistisk, kanskje? det er like mange av moralister her, på mange plan, som det er patetiske gærninger.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Idéfix

8

• cecily

6

• serendipity

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er så ekstremt ærlig at jeg er kjedelig. Hvorfor jeg skal skifte personlighet når jeg er her inne, vet jeg ikke helt. Jeg får meg ikke til å være Marie 15 år.

Jeg er nick.

Skrevet

Hva er vitsen med å lyve her inne da?

Jeg forteller ikke alt, men jeg lyver ikke heller.

Det kan de som kjenner meg skrive under på, jeg har truffet flere dolere i RL, og de vet at jeg er sånn som jeg er i virkeligheten også.

Hva slags interesse skulle jeg ha av å sitte å lyve på meg et annet liv her da?

Sensitive ting skriver jeg om, men da bruker jeg også et anonymt nick for anledningen. Men det er svært sjelden. Som regel skriver jeg som amber sun, og da stemmer det jeg skriver. :-)

Skrevet

Jeg lyver ikke mye her inne, men av og til kan jeg bruke falskt nick. Dette fordi jeg da ikke vil bli gjenkjent.

Jeg kan også si ting for å anonymisere meg eller familien.

Skrevet

Jeg lyver ikke mye her inne, men av og til kan jeg bruke falskt nick. Dette fordi jeg da ikke vil bli gjenkjent.

Jeg kan også si ting for å anonymisere meg eller familien.

Skriver under på den.

Skrevet

Jeg lyger ikke.

Men det hender jeg diskuterer ting som ikke er sant. Da skinner det gjennom at dette er oppdiktet.

Skrevet

Jeg juger ikke, men det hender noen ganger at jeg må omgjøre litt for å prøve å ivareta min anonymitet og sånn. Især i sensitive spørsmål.

Skrevet

Om folk juger om seg selv, så har man neppe særlig muligheter til å finne ut så mye om det. Værre er det at 50% av de som diskuterer her, juger med fullt overlegg over hva andre sier og har sagt. Til tross for at alle her kan lese. Jeg regner med at de satser på at folk ikke gidder å bla bakover for å sjekke.

"......................................"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg juger ikke direkte her inne, men det er ikke alt jeg bretter ut heller! Hvis det er noe man må juge for å kunne svare på, så er det jo heller bedre å la være å svare på akkurat den tråden. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...