Gå til innhold

Broderingsmønster...

Anbefalte innlegg

Gjest mønster
Skrevet

Noen som vet om sider på nettet der det er broderingsmønster? Å går det an å få mønster fra et bilde.Visst man har et fint bilde, er det noen som kopierer slikt til mønster?

Skrevet

Søren også, at eg la på is bilde-til-mønster-nettshoppen min, da... Det er ingen sak å få laga mønster av eit bilde. Men det er litt vanskeleg (syns eg) å få det til BRA, altså utan å bruke 1000 nyansar av ein farge, men at det likevel ser naturleg ut og ikkje grelt og som 16-fargars windows...

Det er ei stund sidan eg har sjekka nettstader for dette, eg var aldri nøgd med dei eg fann, så foreløpig kan eg dessverre ikkje anbefale deg nokon som kan tilby det.

Har også mista alle linkane mine, så eg har ikkje på rede hand sider m mønster, men det finst ein del både til gratis nedlasting og til kjøp til varierande kostnad. Nokre bra, andre mindre bra.

Skal prøve å sjekke det ut om eg ikkje gløymer det ;-)

Helsing

Gjest mønster
Skrevet

Søren også, at eg la på is bilde-til-mønster-nettshoppen min, da... Det er ingen sak å få laga mønster av eit bilde. Men det er litt vanskeleg (syns eg) å få det til BRA, altså utan å bruke 1000 nyansar av ein farge, men at det likevel ser naturleg ut og ikkje grelt og som 16-fargars windows...

Det er ei stund sidan eg har sjekka nettstader for dette, eg var aldri nøgd med dei eg fann, så foreløpig kan eg dessverre ikkje anbefale deg nokon som kan tilby det.

Har også mista alle linkane mine, så eg har ikkje på rede hand sider m mønster, men det finst ein del både til gratis nedlasting og til kjøp til varierande kostnad. Nokre bra, andre mindre bra.

Skal prøve å sjekke det ut om eg ikkje gløymer det ;-)

Helsing

Supert!! Å tusn takk for svar. Har jo en liten valp som jeg fikk lyst å brodere ett bilde av.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...