Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mmm....Skulle ha orndent med noen dokumenter jeg.., men fant ut at på den nye pcen så ligger ikk word inne...?!

Åssen skaffer man seg det a?

Har windows XP......( tror jeg )

:-p

Gjest Kanskje det, eller du må kjøpe den.
Skrevet

Vanligvis følger det med en installasjons cd for dette. Har du glemt å kjøre den?

Skrevet

Vanligvis følger det med en installasjons cd for dette. Har du glemt å kjøre den?

er det sånt som følger med alle nye pc'er ell??

Skrevet

Når jeg kjøpte ny pc var det ikke med office-pakken med words og div, så den måtte jeg få til en kompis. Var bare et annet tekstbehandlingsprogram som fulgte med, husker ikke hva det het heller nå.

Så enten må du sikkert kjøpe officepakken, eller høre med noen du kjnner om de har den så du får lagt den inn.

Skrevet

er det sånt som følger med alle nye pc'er ell??

Noen ganger følger Office (inkl. Word) med, andre ganger ikke.

Du kan laste ned Open Office lovlig og gratis fra nettet. Eller bruke WordPad, som ligger i alle Windows XP. Den ligger under menyen Start - Accessories (Tilbehør?).

Skrevet

Du kan kjøpe officepakken til en 6-700.- kr.

Eller du kan høre med noen kjente om å låne deres officecd.

Eller du kan laste ned openoffice fra nettet. Det skal være rimelig bra har jeg hørt.

Link: http://no.openoffice.org/about-downloads.html

Man kan ikke låne Office-CD lenger, hvis den ikke er flere år gammel. Da jeg skulle installere for noen år siden, kom det opp så man ikke kunne åpne mer enn et visst antall ganger uten å ringe et telefonnummer og få greia registrert.

Skrevet

Noen ganger følger Office (inkl. Word) med, andre ganger ikke.

Du kan laste ned Open Office lovlig og gratis fra nettet. Eller bruke WordPad, som ligger i alle Windows XP. Den ligger under menyen Start - Accessories (Tilbehør?).

Det er vel ikke akkurat ofte at Office følger med nye pc-er?

"....................................."

Skrevet

Det er vel ikke akkurat ofte at Office følger med nye pc-er?

"....................................."

Vel, det fulgte med på min.

Hva som er vanlig og ikke har jeg ikke undersøkt.

Skrevet

Vel, det fulgte med på min.

Hva som er vanlig og ikke har jeg ikke undersøkt.

Hmm...jeg har visst kjøpt feil pc-er opp gjennom årene :-)

Office har faktisk aldri fulgt med på noen maskin jeg har kjøpt, bærbar eller stasjonær. Derimot har dette patetiske makkverket de kaller MS Works ofte fulgt med.

"........................................."

Skrevet

Hmm...jeg har visst kjøpt feil pc-er opp gjennom årene :-)

Office har faktisk aldri fulgt med på noen maskin jeg har kjøpt, bærbar eller stasjonær. Derimot har dette patetiske makkverket de kaller MS Works ofte fulgt med.

"........................................."

Har gjort samme erfaring som deg - og MS works er tilnærmet helt uten noen praktisk anvendelsesmulighet, så lenge du skal gjøre noe mer enn å skrive interne notater til deg selv.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...