Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da snakker jeg ikke (bare) om angst og fobi - men generelt redsel.

Jeg er redd for at noe skal skje med mann og barn.

Jeg er panisk mørkeredd.

Ellers er jeg ikke særlig redd, tror jeg.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

11

• org

5

• Åsemor

5

• Mrs. Wallace

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er redd for mørket. Og så er jeg redd for å mislykkes, gjøre feil.

Gjest josefine1
Skrevet

Selvfølgelig er jeg livredd for at noe skal skje med mine nærmeste.

Så er jeg forferdelig redd for mus og rotter.

Gjest jammen var jeg redd for mye
Skrevet

Jeg er livredd for at det skal skje noe med barna mine.

Jeg er livredd for at det skal skje noe med mannen min.

Jeg er redd for hvordan det vil føles om min mor som jeg ikke har hatt kontakt med på et par år skulle dø.

Jeg er redd for at min mann skal dø fra meg tidlig slik at jeg skal bli sittende alene når barna har flyttet ut.

Jeg er redd for at jeg ikke er god nok mor når jeg nå jobber fullt.

Jeg er redd for å bli syk og dø fra mine for tidlig

Og så er jeg hysterisk redd for edderkopper og høyder :)

Skrevet

Jeg liker heller ikke mørket. Og jeg er selvfølgelig redd for at de skal skje noe med mine nærmeste.

Skrevet

Jeg er redd for at noe skal skje med mann og barn, jeg også.

Også er jeg redd for selv å bli dødsyk. Vil ikke dø fra barna.

Jeg er redd for å bli rammet av terror, men kjemper i mot den følelsen med alt jeg har.

Gjest girasol
Skrevet

For å være ærlig er jeg ikke redd for noe... annet enn høyder, fly og edderkopper, men det er jo fobier. Det jeg frykter mest er meningsløshet, altså gjør jeg alt jeg kan for å være tilfredsstillt på alle arenaer i livet. Og det betyr å ikke være engstelig og. Har jobbet endel med dette.

Skrevet

Jeg er redd for alt som er nytt og ukjent, og redd for at folk skal finne ut at jeg ikke kan noe. Jeg hater å se dum ut.

Skrevet

Jeg er ikke redd så veldig mye, men tannleger er dritskumle. De MÅ jo være sjuke sadister for å ta en utdanning som gjør at de tilbringer dagen med hendene i kjeften til folk.

Skrevet

Jeg er redd for at et fly skal styrte i huset mitt.

Skrevet

Jeg er redd for at et fly skal styrte i huset mitt.

Store sjanser for det gitt.

:-)

Skrevet

Brann.

Jeg kom på det etter at jeg sendte innlegget. Jeg er også redd brann. Særlig natters tid!

Skrevet

Jeg kom på det etter at jeg sendte innlegget. Jeg er også redd brann. Særlig natters tid!

Jeg har flere røykvarslere og bytter ut en hvert år. Alle batterier byttes 1. januar.

Skrevet

Store sjanser for det gitt.

:-)

Hehe, ja - det er vel verken en særlig rasjonell eller realistisk frykt. Så den plager meg ikke voldsomt i hverdagen, bortsett fra hvis jeg ligger søvnløs og hører det siste natteflyet inn til flyplassen.

Skrevet

Hehe, ja - det er vel verken en særlig rasjonell eller realistisk frykt. Så den plager meg ikke voldsomt i hverdagen, bortsett fra hvis jeg ligger søvnløs og hører det siste natteflyet inn til flyplassen.

Bor du på enden av stripa?

Skrevet

Bor du på enden av stripa?

Neida, har litt slingringsmonn. :o)

Men 9/11 gjorde ingenting godt for akkurat den sære frykten min.

Skrevet

Kortsiktig er jeg redd for den telefonen fra gamlehjemmet om at mora mi er død.

Langsiktig er jeg redd for den dagen jeg ikke klarer meg sjøl lenger og ikke kan bo hjemme.

Og så er jeg dødsredd for at jeg har arvet Altzheimeren som går i familien og jeg håper at ingen av ungene mine har arvet den heller.

Dessuten er jeg selvfølgelig redd for at noe skal skje ungene mine slik som alle andre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...