Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også er jeg redd for at pc-en skal gå i stykker og at jeg mister alle bilder og sånn.

MÅ huske backup!

Oi - der sier du noe! Men hvordan gjør man det, da? *grønn*

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

11

• org

5

• Åsemor

5

• Mrs. Wallace

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Høyder, å dø alene på en dramatisk måte og tannleger.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er utrolig mørke/hus/spøkelsesredd. Ellers er det vel egentlig ganske lite.

Webmaster...

Skrevet

Oi - der sier du noe! Men hvordan gjør man det, da? *grønn*

Man brenner på cd eller dvd-plate, det man har lyst til å samle på.

Eller kopierer det over på pcen til gubben.

Eller legger det ut på en server på internett...

Mange muligheter!

Jeg pleier å brenne dvder og legge de hos mamma. De gjør ikke mye nytten her hjemme hvis det skulle f.eks brenne, men hjelper jo om det bare er pcen som kræsjer.

Skrevet

Er redd for at noe alvorlig (i negativ betydning) skulle ramme mine barn eller mine nærmeste forøvrig.

Er redd for samfunnsutviklingen i "vesten", og konsekvensene av å ha et et samfunnssystem som i større og større grad tilpasses en elite; og hvor "tapere" og uheldige i mindre og mindre grad tas vare på.

Er redd for å skulle bli rammet av en sykdom som vil medføre langvarige sterke smerter og lav overlevelsesmulighet.

Skrevet

Vi har i hvert rom. Jeg har vært på trening i å evakuere i en brann - jeg begynte å grine og greier - skulle krype gjennom sur, tett røyk og frem til en trapp...det var fælt og helt svart, Det var på Starum.

Jeg har også gjort det et par ganger. Også med CS-gass uten gassmaske.

Skrevet

Jeg har også gjort det et par ganger. Også med CS-gass uten gassmaske.

Det er var noe høy el. de tente på - ulmebrann - jææævlig.,

Skrevet

Redd for at det skal skje noe med familien min, mørkeredd, redd voldtektsforbrytere og kriminelle, høydeskrekk, dybdeskrekk.

Skrevet

Jeg er livred for at det skal skje noe fælt med noen i familien min.

Jeg er redd langbein-insektene som kommer om sommeren.

Jeg er redd for smellelyder. Når noe smeller høyt, kan jeg gå å skjelve i kroppen resten av dagen. Fysisk vondt.

Skrevet

Det er mye jeg håper jeg slipper å oppleve.

Men det er intet av det som jeg går rundt og er redd for skal inntreffe.

Skjer det så skjer det - og det blir bare verre om jeg skal gå rundt og bekymre meg for det.

Jeg husker ikke lenger hvem det var som på sine eldre dager uttalte noe slikt på et spørsmål om det var noe han angret på at han hadde gjort i løpet av et langt liv: "mye har jeg bekymret meg for, men det meste helt uten noen grunn".

Og det var tydelig at han mente at det var noe av det mer bortkastede som han hadde gjort.

Så skulle jeg være redd for noe, så må det være at jeg begynner å bekymre meg for noe eller alt av det negative som KAN skje....:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Og webmaster, seff!

Ja, h*n er skummel! Hvis du sier webmaster 13 ganger foran speilet, så kommer h*n og tar deg! >:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...