Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp bleket håret til min svigerinne, og det ble ikke akkurat det resultatet vi ønsket...

Da vi glade og fornøyde var ferdig, oppdaget vi at håret var blitt GRÅTT! Det har rett og slett blitt bleket for mange ganger...

Vi kan jo farge det over i morgen, men hun har ikke så fryktelig lyst til å gå på skolen når hun likner på en 55-åring - så vi lurte på om noen hadde noen supergode tips til hva vi kan gjøre...

*fortvilet*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skinn henne. Det er hår. Det vokser ut igjen.

Skrevet

Syns det høres pent ut, jeg! Sånn bleket hår er jo vanligvis stygt.

Skrevet

Skinn henne. Det er hår. Det vokser ut igjen.

"Neeeei!!" hyler hun ved siden av meg...

Skrevet

Syns det høres pent ut, jeg! Sånn bleket hår er jo vanligvis stygt.

Tror ikke ungdomskoleelever er helt enig i det, dessverre...

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Neeeei!!" hyler hun ved siden av meg...

Du må bruke makt. Lur noen sterke sovepiller ned i vannet hennes og finn fram saueklipperen mens hun sover.

Hun kommer til å takke deg i morgen.

Såpass til humor har hun vel? :)

Skrevet

Du må bruke makt. Lur noen sterke sovepiller ned i vannet hennes og finn fram saueklipperen mens hun sover.

Hun kommer til å takke deg i morgen.

Såpass til humor har hun vel? :)

Søren heller, nå fikk hun jo lest dette - så det kan jeg ikke prøve på...

*gruble videre*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Søren heller, nå fikk hun jo lest dette - så det kan jeg ikke prøve på...

*gruble videre*

Hun får gå med skaut i morgen.

Det er vel ikke så mange muligheter når dere ikke har farge tilgjengelig?

Skrevet

Hun får gå med skaut i morgen.

Det er vel ikke så mange muligheter når dere ikke har farge tilgjengelig?

*finne fram skaut*

Skrevet

Tror ikke ungdomskoleelever er helt enig i det, dessverre...

hun kan ta seg en fridag og kose seg hjemme ;)

Skrevet

hun kan ta seg en fridag og kose seg hjemme ;)

Det spørs om ikke det blir løsningen ja...

Bortsett fra at i stedet for å være hjemme, kjører vi til nærmeste butikk som fører hårfarge - iført skaut selvfølgelig - og får rettet på det uheldige resultatet så fort som mulig...

Skrevet

Det spørs om ikke det blir løsningen ja...

Bortsett fra at i stedet for å være hjemme, kjører vi til nærmeste butikk som fører hårfarge - iført skaut selvfølgelig - og får rettet på det uheldige resultatet så fort som mulig...

ja... høres ut som en god idè! gjorde det samme selv en gang, bare at det ble grønnskjær i det... så ut som mugg!

samtidig som jeg var hjemme og farga håret så fikk jeg lakka negler, tatt en lang varm dusj med hårkur... skikkelig "ta-vare-på-seg-selv-dag" :)

Skrevet

ja... høres ut som en god idè! gjorde det samme selv en gang, bare at det ble grønnskjær i det... så ut som mugg!

samtidig som jeg var hjemme og farga håret så fikk jeg lakka negler, tatt en lang varm dusj med hårkur... skikkelig "ta-vare-på-seg-selv-dag" :)

"bare at det ble grønnskjær i det... så ut som mugg"

Hehe :-D

Når valget står mellom å le eller grine - så er det vel best å le...

Skrevet

"bare at det ble grønnskjær i det... så ut som mugg"

Hehe :-D

Når valget står mellom å le eller grine - så er det vel best å le...

jepp... jeg lo.. og gikk i konfirmasjon til ei venninne med den sveisen =P det er ikke glemt ennå...shit happends ;) lykke til med videre farging :)

Skrevet

jepp... jeg lo.. og gikk i konfirmasjon til ei venninne med den sveisen =P det er ikke glemt ennå...shit happends ;) lykke til med videre farging :)

Takk takk :-)

Det blir nok bra i morgen, når vi bare får fingrene i litt ny hårfarge.

Tror ikke hun har lyst til å bleke det igjen på en stund, nei...

Skrevet

Takk takk :-)

Det blir nok bra i morgen, når vi bare får fingrene i litt ny hårfarge.

Tror ikke hun har lyst til å bleke det igjen på en stund, nei...

hehe... mitt endte opp brunt til slutt, med bleks striper (ble gyllene). brukte sånn hennes og mauritz pakke (samme som de dyre med farge og bleking i ett).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...