Gjest ro i sinnet Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Har mye negativ stress, angst i meg. Finnes det en metode jeg kan bruke. Tenker på Avspenning i form av å høre på CD eller mp3 spiller (helst). Takk... 0 Siter
TrineE Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 De har noen flotte cd'er på apoteket. Jeg kjøpte en som skulle være søvndyssende og den var veldig behagelig og avslappende å høre på. De hadde mange forskjellige å velge mellom. Du kan jo sjekke ut om de selger på et apotek i nærheten av deg. 0 Siter
birdie Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Så at Rolf Graf hadde gitt ut en, den virker ikke så verst. Slik jeg skjønte det bruker de den bl.a. på S.A.T.S. på avspenningstimer der. http://www.floatingmusic.com/ 0 Siter
Gjest søk på det Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Gå i nettbutikk og søk på relaxing, meditation osv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.