tingeling-79 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 syns det er litt tidligt å begynne i oktober. da blir det på en måte litt kjedeligt når julen egentligt kommer. -noen som er enige i att butikkene godt kan vente med pynten til ahvertfall midten av november? hvorfor begynner de bare tidliger å tidligere? snart er det jo jul midt på sommeren;) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Enig, man blir lei før jula er i gang. Men sånn er det bare, vi skal fristes til handel. Jeg har problemer med å la være å kjøpe marsipan! Men foreløpig ingen kjøp. 0 Siter
tingeling-79 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Enig, man blir lei før jula er i gang. Men sånn er det bare, vi skal fristes til handel. Jeg har problemer med å la være å kjøpe marsipan! Men foreløpig ingen kjøp. hehe det har jeg snikspist allerede..klarte bare ikke å la vær 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Godt jeg ikke går særlig mye i butikker. Selv er jeg ikke klar for å forberede meg til julen før godt ute i desember, og unngår den i hvertfall nå. Så butikker - om dere ser en potensiell kunde i meg bør dere helst pakke bort juledekorasjonene i en god stund til! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 hehe det har jeg snikspist allerede..klarte bare ikke å la vær hehe din heldig gris!! 0 Siter
tingeling-79 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 hehe din heldig gris!! leit att jeg nettop spiste den siste pølsa ellers skulle du fått smakt den:) 0 Siter
EllaJo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Har sett marsipanen har kommet i flere og flere butikker nå. Kjøpesentrene har heldigvis ikke fått opp noe ennå. Etter min mening er det mer enn nok jul fra siste uka i november og til julaften. (men slik blir det nok aldri....) 0 Siter
Gjest dobba Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 hehe det har jeg snikspist allerede..klarte bare ikke å la vær Da synes jeg ikke du kan klage på juleforberedelsene i butikkene. Ved å spise julemarsipan så viser du jo at det nytter å sette frem ting som hører jula til veldig tidlig på høsten! Jo flere som handler det, jo mer utnytter handelstanden dette for hvert eneste år. 0 Siter
dolores83 Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Høsten er en ganske stille tid i veldig mange butikker, og jeg vet om en del som rett og slett begynner å "finne frem jula" tidlig for å slippe å permittere ansatte. Det er ikke gjort på fem minutter å gjøre butikken klar til jul! Jeg sier ikke at dette er hele motivasjonen, selvfølgelig vil man også selge mer, det er jo tross alt det butikkene lever av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.