Gå til innhold

allerede jul i butikkene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er litt tidligt å begynne i oktober.

da blir det på en måte litt kjedeligt når julen egentligt kommer.

-noen som er enige i att butikkene godt kan vente med pynten til ahvertfall midten av november?

hvorfor begynner de bare tidliger å tidligere?

snart er det jo jul midt på sommeren;)

Skrevet

Enig, man blir lei før jula er i gang. Men sånn er det bare, vi skal fristes til handel. Jeg har problemer med å la være å kjøpe marsipan! Men foreløpig ingen kjøp.

Skrevet

Enig, man blir lei før jula er i gang. Men sånn er det bare, vi skal fristes til handel. Jeg har problemer med å la være å kjøpe marsipan! Men foreløpig ingen kjøp.

hehe det har jeg snikspist allerede..klarte bare ikke å la vær :)

Gjest Elextra
Skrevet

Godt jeg ikke går særlig mye i butikker. Selv er jeg ikke klar for å forberede meg til julen før godt ute i desember, og unngår den i hvertfall nå.

Så butikker - om dere ser en potensiell kunde i meg bør dere helst pakke bort juledekorasjonene i en god stund til!

Skrevet

hehe din heldig gris!!

Skrevet

hehe din heldig gris!!

leit att jeg nettop spiste den siste pølsa ellers skulle du fått smakt den:)

Skrevet

Har sett marsipanen har kommet i flere og flere butikker nå. Kjøpesentrene har heldigvis ikke fått opp noe ennå. Etter min mening er det mer enn nok jul fra siste uka i november og til julaften. (men slik blir det nok aldri....)

Skrevet

Da synes jeg ikke du kan klage på juleforberedelsene i butikkene. Ved å spise julemarsipan så viser du jo at det nytter å sette frem ting som hører jula til veldig tidlig på høsten! Jo flere som handler det, jo mer utnytter handelstanden dette for hvert eneste år.

Skrevet

Høsten er en ganske stille tid i veldig mange butikker, og jeg vet om en del som rett og slett begynner å "finne frem jula" tidlig for å slippe å permittere ansatte. Det er ikke gjort på fem minutter å gjøre butikken klar til jul!

Jeg sier ikke at dette er hele motivasjonen, selvfølgelig vil man også selge mer, det er jo tross alt det butikkene lever av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...