Gå til innhold

Julegave til kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

han jeg er sammen med er 20, han liker mye, men jeg vet ikke hva jeg skal finne på.. det er så vanskelig!! jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe han en klokke, parfyme(det fikk han i fjor, så det er lite sannsynlig), eller noen kule t-skjorter? vet absolutt ikke hva jeg skal finne på!!

Noen forslag (har kjent hverandre i 1 og et halvt år og vært sammen i snart 1 år)?

Og hvor mye penger er det normalt å bruke?

takker for svar :)

Skrevet

en film eller 2?

-stesj til bilen hvis han har.

-kule tøffler..sånne tigerføtter .

-cd,slipsnål,sokker,pyamas, boxer, tv-spill , flaske med vin, kinobiletter,camera,kikkert...

lykke til:) go jul

Skrevet

Lage noe selv? Ikke klær! Det er vel mere en "gift i mange år" greie? Gavekort til kino? Hårprodukter?

Gjest kommer an på pengboka
Skrevet

Angående pris på gave, så er det veldig variabelt. Kommer helt an på hvor mye penger man har å rutte med. Noen brukser sikkert rundt 500 på kjæresten og andre bruker flere tusen.Er man student å lever på studielån, så bruker man ikke masse penger på julegaver.

Skrevet

klokka koster ca 700. er det grei pris? føler at det er noe jeg har råd til, men er det dumt å gi klokke?

dere er velkommen til å komme med flere forslag til gaver ;)

takk :)

Gjest andre ting
Skrevet

klokka koster ca 700. er det grei pris? føler at det er noe jeg har råd til, men er det dumt å gi klokke?

dere er velkommen til å komme med flere forslag til gaver ;)

takk :)

Om han har klokke ville jeg gitt noe annet. Skjerf, bok, cd, film, deo eller noe.

Skrevet

Vi har vært sammen snart halvannet år og i år får han ullundertøy og et par gode vinterhansker til hestekjøring tenker jeg. :o) Og kanskje noe småtterier i tillegg.

Regner med å bruke oppimot en tusing på ham tilsammen. I fjor fikk jeg alt for mye fra ham, men det var fordi jeg først ønsket meg en ting som han så bestilte til meg, og så glemte jeg hele greia! Og så ønsket jeg meg enda en ting som han da kjøpte og det ble dyrt tilsammen...

Gjest strikke er gøy!
Skrevet

Vær litt romatisk og strikk noe til ham.

Om du er uerfaren strikker, så kan du strikke skjerf, lue, sokker osv.

Litt mer øvet, så kan du strikke genser. Men da skal du legge inn et hårstrå fra deg selv sammen med garnet, så det ikke blir slutt mellom dere :o)

Skrevet

Hva med konsert billetter eller revy billetter til deg og han i januar el februar?

Det har jeg kjøpt itl min mann, som "har alt" og er litt vanskelig å kjøpe til...

Skrevet

Om han har klokke ville jeg gitt noe annet. Skjerf, bok, cd, film, deo eller noe.

han har ei klokke i svart som han er ganske lei av.. og han ønsker seg veldig en i brunt (viste meg på fredag), og strikkede ting liker han ikke (og jeg liker ikke å strikke), så da er vi jo like langt ;) jeg har ikke jobb, så det får vel koste ca 600-1000 et sted :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...