Gå til innhold

der gjikk min beder halvdl til sengs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme her - men JEG er den bedre halvdelen - så jeg holder noen timer til - hehe, i kveld i alle fall. I går var han den bedre - - jeg satt og vrengte øya til en film.

Gjest Venus fra Milo
Skrevet

Trenger ikke å være trøtt for å gå til sengs..

;-)

Skrevet

Min samboer sitter klistret til tv-en og ser på fotball på tv2... Baaare 3 uker til sesongen er ferdig nå ;)

Skrevet

Samme her - men JEG er den bedre halvdelen - så jeg holder noen timer til - hehe, i kveld i alle fall. I går var han den bedre - - jeg satt og vrengte øya til en film.

hehe mye mer spennende på nettet...

Skrevet

Jøss, det gjorde min også :) Og jeg er klar jeg også.

da får du ha en god natt :)

Skrevet

Da kan du jo løpe inn i senga og utføre ikke-sove-aktiviteter? ;)

Jeg er på vei til sengs og har tenkt til å bare sove.

Skrevet

Da kan du jo løpe inn i senga og utføre ikke-sove-aktiviteter? ;)

Jeg er på vei til sengs og har tenkt til å bare sove.

;)

Skrevet

hehe mye mer spennende på nettet...

Ja - det er mye å bli forbannet på i kveld - tror jeg blir mannehater nesten - her jeg sitter! hehe

Skrevet

Ja - det er mye å bli forbannet på i kveld - tror jeg blir mannehater nesten - her jeg sitter! hehe

det hørtes ikke bra ut.. hva skjer?

Skrevet

det hørtes ikke bra ut.. hva skjer?

Inne på samliv og her på åpent er det noen tråder som det sitter noen Yggesether i.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Min samboer sitter klistret til tv-en og ser på fotball på tv2... Baaare 3 uker til sesongen er ferdig nå ;)

Skregg&gru...jeg føler med deg!! Alt hva man må tåle... Heldigvis har jeg alltid sluppet unna forball-typer selv.

Gjest soldier
Skrevet

Skal man dømme etter skriveferdigheten er du enten full eller i halvsøvne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...