Gå til innhold

Kjærester, være sammen osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor normalt er det at kjærester ser hverandre hver dag? jeg og typen er sammen hver dag, og trives med det... hvor mye er det normalt og være sammen??

noen forslag til hva vi kan finne på? vi bor begge hjemme (ser etter leiliget vi skal leie sammen nå da), og privatliv er et ukjent ord.

Skrevet

dag og natt , helst 25 timer i døgent..;)

:-D høres knall ut!

jeg elsker han! holder på å gå fra vettet!! vet bare ikke hvordan jeg kan få vist hvor sinnsykt mye han betyr for meg..

Skrevet

:-D høres knall ut!

jeg elsker han! holder på å gå fra vettet!! vet bare ikke hvordan jeg kan få vist hvor sinnsykt mye han betyr for meg..

reis på tur å si det til han når han minst venter det...gi han masse klemmer:)

dere må kose dere videre med kjærligheten :D

Skrevet

reis på tur å si det til han når han minst venter det...gi han masse klemmer:)

dere må kose dere videre med kjærligheten :D

hehe :) skal på 2 konserter og en danmarkstur før jul, så :-D

Gjest Shira12
Skrevet

Å, jeg mimrer tilbake når vi ville være sammen hele tiden :o)

Vi liker veldig godt og være sammen enda vi, men setter også pris på litt småturer alene, etter 8 år sammen.

Men det er helt normalt og føle slik du gjør, viser jo bare at dere ikke får nok av hverandre det!

Gå på kino og hvile hodet inntil han er en fin aktivitet. Vi gikk mye turer sammen i starten da vi begge bodde hjemme.

Og når snøen kommer kan dere ut og skli på akebrett og ha snøkrig ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...