Gå til innhold

natta alle sammen ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sov godt... kom på noe veldigt morsomt å ta meg til;)

så da stikker jeg til køys..

Skrevet

...jeg har også noen få sider igjen av en bok .) NATTA!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke for å være frekk, men har du noen diagnose eller noe sånt? Jeg bare lurer. Du er sannsynligvis det mest utholdende trollet i internets historie, og later aldri til å gi deg - ei heller ta noe kritikk du får til deg.

Kanskje du kan få oss til å forstå ved å forklare hva som feiler deg. Dette er tross alt et forum hvor en del mennesker med problemer holder hus, så det burde være uproblematisk å fortelle oss hvor problemet ligger.

Kanskje du til og med kan få hjelp av noen.

Gjest blir snart gal av dette tullet her...
Skrevet

Ikke for å være frekk, men har du noen diagnose eller noe sånt? Jeg bare lurer. Du er sannsynligvis det mest utholdende trollet i internets historie, og later aldri til å gi deg - ei heller ta noe kritikk du får til deg.

Kanskje du kan få oss til å forstå ved å forklare hva som feiler deg. Dette er tross alt et forum hvor en del mennesker med problemer holder hus, så det burde være uproblematisk å fortelle oss hvor problemet ligger.

Kanskje du til og med kan få hjelp av noen.

Snart blir ikke Dol, Dol lenger. Folk gidder ikke å lese her mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...