tingeling-79 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 sov godt... kom på noe veldigt morsomt å ta meg til;) så da stikker jeg til køys.. 0 Siter
flisa Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 ...jeg har også noen få sider igjen av en bok .) NATTA! 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 god natt takk for svarene kos deg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Ikke for å være frekk, men har du noen diagnose eller noe sånt? Jeg bare lurer. Du er sannsynligvis det mest utholdende trollet i internets historie, og later aldri til å gi deg - ei heller ta noe kritikk du får til deg. Kanskje du kan få oss til å forstå ved å forklare hva som feiler deg. Dette er tross alt et forum hvor en del mennesker med problemer holder hus, så det burde være uproblematisk å fortelle oss hvor problemet ligger. Kanskje du til og med kan få hjelp av noen. 0 Siter
Gjest blir snart gal av dette tullet her... Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Ikke for å være frekk, men har du noen diagnose eller noe sånt? Jeg bare lurer. Du er sannsynligvis det mest utholdende trollet i internets historie, og later aldri til å gi deg - ei heller ta noe kritikk du får til deg. Kanskje du kan få oss til å forstå ved å forklare hva som feiler deg. Dette er tross alt et forum hvor en del mennesker med problemer holder hus, så det burde være uproblematisk å fortelle oss hvor problemet ligger. Kanskje du til og med kan få hjelp av noen. Snart blir ikke Dol, Dol lenger. Folk gidder ikke å lese her mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.