Gå til innhold

Dagbok

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Finnes det noe webbasert dagbokopplegg? Eventuelt et dagbokprogram man kan laste ned? Tenker på noe privat, og ikke en blogg.

Tenkte jeg skulle samle noen av mine genuine tanker et sted.

Skrevet

Du slutter aldri å forbause...

Hvorfor var du så sinna på tingeling?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er da ikke sinna på tingeling.

Men det er kanske på tide at dette maniske menneske spør om konkrete råd angående sin åpenbare situasjon, i stedet for å spamme dol.

Har du noen onlinedagboktips?

Skrevet

Hvem er du egentlig?

Skrevet

Jeg er da ikke sinna på tingeling.

Men det er kanske på tide at dette maniske menneske spør om konkrete råd angående sin åpenbare situasjon, i stedet for å spamme dol.

Har du noen onlinedagboktips?

Har dessverre ikke det. Venter spent på at du får svar, kunne tenke meg noe lignende selv...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160951051' post='3342018]

Hvem er du egentlig?

Hvorfor det? Venter du fullt navn og adresse?

Skrevet

Hvorfor det? Venter du fullt navn og adresse?

Av og til så lurer jeg på om du har veldig mange nick her.

Skrevet

Tja, du kan jo lage en konto hos Blogger.com og så i stedet for å blogge til blogspot slik man oftest gjør, lage en konto også hos start.no og sende blogginnleggene dine dit med passordbeskyttelse (tror det er en mulighet). Dermed får du tilgang til innleggene selv ved at de fysisk lastes opp til start.no sin server og kan hentes av deg derfra med et ftp-program om det er ønskelig. Tror nemlig ikke du kan få backups av innleggene dine fra blogspot (eller andre gratis bloggtjenester, for den saks skyld).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, du kan jo lage en konto hos Blogger.com og så i stedet for å blogge til blogspot slik man oftest gjør, lage en konto også hos start.no og sende blogginnleggene dine dit med passordbeskyttelse (tror det er en mulighet). Dermed får du tilgang til innleggene selv ved at de fysisk lastes opp til start.no sin server og kan hentes av deg derfra med et ftp-program om det er ønskelig. Tror nemlig ikke du kan få backups av innleggene dine fra blogspot (eller andre gratis bloggtjenester, for den saks skyld).

Ja, det er jo en mulighet, men man skulle vel nesten tro det i disse dager fantes gode dagbokmuligheter på nettet, eller i det minste nedlastbare dagbokprogram.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160951153' post='3342022]

Av og til så lurer jeg på om du har veldig mange nick her.

Nei, har bare det ene, og har aldri skrevet under andre nick!

Ble bare litt full en kveld...

Skrevet

Nei, har bare det ene, og har aldri skrevet under andre nick!

Ble bare litt full en kveld...

Ok. Men det er lov å bli full :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160951310' post='3342028]

Ok. Men det er lov å bli full :)

Selv om det var bitte lite flaut dagen derpå...

Skrevet

Selv om det var bitte lite flaut dagen derpå...

He he..Jeg kjenner til det der. Jeg har alltid fyllenerver. Er ekspert på området! ;)

Skrevet

Ja, det er jo en mulighet, men man skulle vel nesten tro det i disse dager fantes gode dagbokmuligheter på nettet, eller i det minste nedlastbare dagbokprogram.

Tror blogginga har stjelt hele den greia der - og sånn ellers også så er det snart ingenting som blir laget ment for at man skal laste ned til egen maskin; i Web2.0-generasjonen så skal man regge seg ved en tjeneste og delta i "samfunnet" til denne tjenesten.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160951572' post='3342034]

He he..Jeg kjenner til det der. Jeg har alltid fyllenerver. Er ekspert på området! ;)

Godt. Da vet jeg hvem jeg skal klage min nød til neste gang.

Det var bare såvidt jeg turde åpne "svar til meg" og sikker på at webbis hadde sendt en advarende mail til meg...

*grøss*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror blogginga har stjelt hele den greia der - og sånn ellers også så er det snart ingenting som blir laget ment for at man skal laste ned til egen maskin; i Web2.0-generasjonen så skal man regge seg ved en tjeneste og delta i "samfunnet" til denne tjenesten.

Hmmm, ok. Mulig du har rett.

For øvrig er det jo egentlig bare å lage et worddokument - sånn når jeg tenker etter. :)

Skrevet

Der finnes sånn kladdebøker på wwww.lysfontenen.no.

Enten sånn åpne hvor folk kan svare deg eller lukkede hvor du bare skriver det du har på tankene og andre bare kan lese det uten å svare.

Men det var kanskje ikke helt hva du tenkte på...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Der finnes sånn kladdebøker på wwww.lysfontenen.no.

Enten sånn åpne hvor folk kan svare deg eller lukkede hvor du bare skriver det du har på tankene og andre bare kan lese det uten å svare.

Men det var kanskje ikke helt hva du tenkte på...

Nope. Den på Lysfontenen er av den typen andre kan lese. Den lukkede er kun en bloggdingst hvor andre ikke blir gitt muligheten til å kommentere.

Dessuten avgår Lysfontenen med døden når som helst nå ...

Jeg tror jeg åpner et worddokument. Utrolig at jeg ikke tenkte på det før nå. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...