Gjest den går til grunne... Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 15 Elsk ikke verden, heller ikke det som er i verden! Den som elsker verden, har ikke kjærligheten til Far i seg. 16 For alt som er i verden -kroppens begjær, øynenes begjær og skrytet av alt en eier - det er ikke av Far, men av verden. 17 For verden går til grunne med alt sitt begjær, men den som gjør Guds vilje, består til evig tid. 1 Joh 2,15-17 0 Siter
Goliath Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Du skal med andre ord ikke elske noen andre enn Gud - for det kan "kanskje være at han eksisterer"....? Sorry - det velger jeg heller å elske kona, barna og annet jeg eventuelt måtte ha sterke følelser for i denne verden. For den vet jeg at eksisterer. Skulle det så bety at jeg ikke har kjærlighet til Far (Gud) i meg, så er det helt sikkert veldig riktig...:-) 0 Siter
Gjest laban og laboline Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 duverden for en optimist du er 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Og dette velger noen å tro på! Helt utrolig. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg blir litt irritert når jeg leser sånt som dette tatt ut av sin sammenheng, satt inn i en meningsløs kontekst... hva er poenget med det? Tror ikke du vinner noens tro eller lingnende ved dette, så jeg håper ikke det er det du prøver på. 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Matteus 22:39 ... så det er vel litt opp til deg hva du velger å prioritere... 0 Siter
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Matteus 22:39 ... så det er vel litt opp til deg hva du velger å prioritere... For å få mening i hva Jesus sier må en lese de foregående to versene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.