flisa Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Fikk den i posten i dag - skal smøres 2 ganger daglig og nå er jeg spent - det er så ekkelt med sånne hæler som tar tak i lakener og sokker at det er en gru - og sprekker som blør om man ikke er flink til å file. Dette skulle jo da være en vidunderkrem -javel -vi får se...ny rapport kommer! hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg prøver å få tatt fotbad ukentlig, gjerne foran et tv-program jeg liker så jeg koser meg litt ekstra, skraper så død hud med en saks og smører inn føttene med Locobase repair og tar et par tynne ullstrømper utenpå over natten. Føttene blir så mye og fine så! 0 Siter
citygirl Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 http://www.merchantamerica.com/qlife/index.php?ba=product_enlarge&product=58250 Prøvd denne? Den er herlig feit uten å klisse. 0 Siter
flisa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Jeg prøver å få tatt fotbad ukentlig, gjerne foran et tv-program jeg liker så jeg koser meg litt ekstra, skraper så død hud med en saks og smører inn føttene med Locobase repair og tar et par tynne ullstrømper utenpå over natten. Føttene blir så mye og fine så! Jeg hæler ikke strømper *grøss* - jeg får prøve dette eller kappe av meg hælene *s* 0 Siter
flisa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 http://www.merchantamerica.com/qlife/index.php?ba=product_enlarge&product=58250 Prøvd denne? Den er herlig feit uten å klisse. Nei - nå skal jeg prøve den jeg har lest om da - og jeg så et bilde av en dame som hadde bhandlet bare en hæl - stor forskjell, -den fjerner visst ikke bare symptomene men årsaken 0 Siter
Excelsion Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Sprukne hæler... Hvorfor ikke prøve en pedikyr istedet? Mamma sliter skikkelig med sånne 'træler' under føttene, har SÅ lyst til å hjelpe henne med en liten pedikyr maskin, de sliper jo vekk det som du plages av. 0 Siter
citygirl Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Nei - nå skal jeg prøve den jeg har lest om da - og jeg så et bilde av en dame som hadde bhandlet bare en hæl - stor forskjell, -den fjerner visst ikke bare symptomene men årsaken Hold oss oppdatert. Merker at vinteren er på vei for å si det sånn, føttene mine ser ut som på den reklamen *grøsser* 0 Siter
Excelsion Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Hold oss oppdatert. Merker at vinteren er på vei for å si det sånn, føttene mine ser ut som på den reklamen *grøsser* PEDIKYR!!! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Sprukne hæler... Hvorfor ikke prøve en pedikyr istedet? Mamma sliter skikkelig med sånne 'træler' under føttene, har SÅ lyst til å hjelpe henne med en liten pedikyr maskin, de sliper jo vekk det som du plages av. Men det gjør jo vondt - det er åpent langt inn, vet du - blør... 0 Siter
flisa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Hold oss oppdatert. Merker at vinteren er på vei for å si det sånn, føttene mine ser ut som på den reklamen *grøsser* hehe - ja - samme her. 0 Siter
Excelsion Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Men det gjør jo vondt - det er åpent langt inn, vet du - blør... Jeg skjønner det er vondt, men hvis man hadde filt av den harde huden, så hadde den jo ikke kunne sprukket! Selv sliter jeg med det samme, og jeg bruker saks og klipper av den harde huden! Typen bruker barberblad å skjæææærer det av! Derfor tror jeg pedikyrsett har potensiale! 0 Siter
citygirl Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 PEDIKYR!!! :-) Jada jada jada... Skal bare, først... 0 Siter
matildes mor Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Du får krysse fingrene.Om den ikke skulle hjelpe anbefaler jeg deg å prøve VICHY fra apoteket."reparateur crevasses" Den funket med umiddelbar virkning på meg ihvertfall. 0 Siter
flisa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Jeg skjønner det er vondt, men hvis man hadde filt av den harde huden, så hadde den jo ikke kunne sprukket! Selv sliter jeg med det samme, og jeg bruker saks og klipper av den harde huden! Typen bruker barberblad å skjæææærer det av! Derfor tror jeg pedikyrsett har potensiale! ææææ - joda jeg filer og smører og står i - det hjelper ikke - men nå skal jeg alstå prøve denne kremen og skal komme tilbake med nytt fra flisbeina : 0 Siter
Excelsion Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 ææææ - joda jeg filer og smører og står i - det hjelper ikke - men nå skal jeg alstå prøve denne kremen og skal komme tilbake med nytt fra flisbeina : hehe, jeg vet ikke jeg altså, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd en pedikyr! Det kan vel ikke gjøre ting værre? 0 Siter
flisa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 hehe, jeg vet ikke jeg altså, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd en pedikyr! Det kan vel ikke gjøre ting værre? Jeg ønsker meg det til bursdagen - om noen har tatt et hint - det er til onsdagen *gnir det inn -om noen skulle lese det her* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Har du en link til denne kremen? 0 Siter
Gjest sååå vondt Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Sprukne hæler... Hvorfor ikke prøve en pedikyr istedet? Mamma sliter skikkelig med sånne 'træler' under føttene, har SÅ lyst til å hjelpe henne med en liten pedikyr maskin, de sliper jo vekk det som du plages av. Jeg er jevnlig til fotbehandling, det hjelper der og da, ikke lenge etter er det like ille. Så har du virkelig sprukne hæler er det ingenting som hjelper. Jeg har smurt meg inn med Sole Solution jevnlig i to måneder nå ..... jeg er ikke bedre jeg altså. Leste og så resultatet i Norsk Ukeblad, så hun var jo heldig . 0 Siter
flisa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Har du en link til denne kremen? Nei - den står ved siden av meg her *peker* --------------> tulla - her er linken; http://www.nuskin.com/eu/index-ns.shtml Velg norway til venstre og søk opp navnet. Det var litt omstendelig å registrere seg - men det kom fort! 199 med frakt. 0 Siter
flisa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er jevnlig til fotbehandling, det hjelper der og da, ikke lenge etter er det like ille. Så har du virkelig sprukne hæler er det ingenting som hjelper. Jeg har smurt meg inn med Sole Solution jevnlig i to måneder nå ..... jeg er ikke bedre jeg altså. Leste og så resultatet i Norsk Ukeblad, så hun var jo heldig . *Surmuler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.