Gå til innhold

Sprukne hæler igjen,,,,Sole Solution

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk den i posten i dag - skal smøres 2 ganger daglig og nå er jeg spent - det er så ekkelt med sånne hæler som tar tak i lakener og sokker at det er en gru - og sprekker som blør om man ikke er flink til å file.

Dette skulle jo da være en vidunderkrem -javel -vi får se...ny rapport kommer! hehe

Skrevet

Jeg prøver å få tatt fotbad ukentlig, gjerne foran et tv-program jeg liker så jeg koser meg litt ekstra, skraper så død hud med en saks og smører inn føttene med Locobase repair og tar et par tynne ullstrømper utenpå over natten.

Føttene blir så mye og fine så!

Skrevet

Jeg prøver å få tatt fotbad ukentlig, gjerne foran et tv-program jeg liker så jeg koser meg litt ekstra, skraper så død hud med en saks og smører inn føttene med Locobase repair og tar et par tynne ullstrømper utenpå over natten.

Føttene blir så mye og fine så!

Jeg hæler ikke strømper *grøss* - jeg får prøve dette eller kappe av meg hælene *s*

Skrevet

Sprukne hæler...

Hvorfor ikke prøve en pedikyr istedet?

Mamma sliter skikkelig med sånne 'træler' under føttene, har SÅ lyst til å hjelpe henne med en liten pedikyr maskin, de sliper jo vekk det som du plages av.

Skrevet

Nei - nå skal jeg prøve den jeg har lest om da - og jeg så et bilde av en dame som hadde bhandlet bare en hæl - stor forskjell, -den fjerner visst ikke bare symptomene men årsaken :)

Hold oss oppdatert. Merker at vinteren er på vei for å si det sånn, føttene mine ser ut som på den reklamen *grøsser*

Skrevet

Hold oss oppdatert. Merker at vinteren er på vei for å si det sånn, føttene mine ser ut som på den reklamen *grøsser*

PEDIKYR!!! :-)

Skrevet

Sprukne hæler...

Mamma sliter skikkelig med sånne 'træler' under føttene, har SÅ lyst til å hjelpe henne med en liten pedikyr maskin, de sliper jo vekk det som du plages av.

Men det gjør jo vondt - det er åpent langt inn, vet du - blør...

Skrevet

hehe - ja - samme her.

Skrevet

Men det gjør jo vondt - det er åpent langt inn, vet du - blør...

Jeg skjønner det er vondt, men hvis man hadde filt av den harde huden, så hadde den jo ikke kunne sprukket!

Selv sliter jeg med det samme, og jeg bruker saks og klipper av den harde huden!

Typen bruker barberblad å skjæææærer det av!

Derfor tror jeg pedikyrsett har potensiale!

Skrevet

Du får krysse fingrene.Om den ikke skulle hjelpe anbefaler jeg deg å prøve VICHY fra apoteket."reparateur crevasses"

Den funket med umiddelbar virkning på meg ihvertfall.

Skrevet

Jeg skjønner det er vondt, men hvis man hadde filt av den harde huden, så hadde den jo ikke kunne sprukket!

Selv sliter jeg med det samme, og jeg bruker saks og klipper av den harde huden!

Typen bruker barberblad å skjæææærer det av!

Derfor tror jeg pedikyrsett har potensiale!

ææææ - joda jeg filer og smører og står i - det hjelper ikke - men nå skal jeg alstå prøve denne kremen og skal komme tilbake med nytt fra flisbeina :;)

Skrevet

ææææ - joda jeg filer og smører og står i - det hjelper ikke - men nå skal jeg alstå prøve denne kremen og skal komme tilbake med nytt fra flisbeina :;)

hehe, jeg vet ikke jeg altså, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd en pedikyr! Det kan vel ikke gjøre ting værre?

Skrevet

hehe, jeg vet ikke jeg altså, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd en pedikyr! Det kan vel ikke gjøre ting værre?

Jeg ønsker meg det til bursdagen ;) - om noen har tatt et hint - det er til onsdagen *gnir det inn -om noen skulle lese det her*

Gjest sååå vondt
Skrevet

Sprukne hæler...

Jeg er jevnlig til fotbehandling, det hjelper der og da, ikke lenge etter er det like ille.

Så har du virkelig sprukne hæler er det ingenting som hjelper.

Jeg har smurt meg inn med Sole Solution jevnlig i to måneder nå ..... jeg er ikke bedre jeg altså.

Leste og så resultatet i Norsk Ukeblad, så hun var jo heldig :).

Skrevet

Har du en link til denne kremen?

Nei - den står ved siden av meg her *peker* -------------->

tulla - her er linken;

http://www.nuskin.com/eu/index-ns.shtml

Velg norway til venstre og søk opp navnet. Det var litt omstendelig å registrere seg - men det kom fort! 199 med frakt.

Skrevet

Jeg er jevnlig til fotbehandling, det hjelper der og da, ikke lenge etter er det like ille.

Så har du virkelig sprukne hæler er det ingenting som hjelper.

Jeg har smurt meg inn med Sole Solution jevnlig i to måneder nå ..... jeg er ikke bedre jeg altså.

Leste og så resultatet i Norsk Ukeblad, så hun var jo heldig :).

*Surmuler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...