Gjest Lille bethen Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg var på byen i helgen, og skulle ta ut penger på en minibank. Kortet ble slukt inn, selv om jeg ikke slo inn feil kode eller noe sånt. Tror heller ikke kortet var utgått på dato. Jeg har sparebank1 nord som min bank. Og kortet ble slukt av en lokalbank i Trondheim. Jeg ringte dit i dag, og fikk beskjed om at kortet ville bli sendt til min bank. Blir den da sendt opp til nord norge til min bank, eller til sparebank1 midt her i byen? Må vel rege med å leve uten kortet en stund, har ingen reserve heller. 0 Siter
fugazi Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Fikk du kvittering da kortet ble slukt? Hvis så, så står det "Slukkode: x", hvor x er et tall. Dette kan du oppgi til banken din, så kan de fortelle deg hvorfor det ble slukt. Kortet blir nok sendt til banken din i gokk, ja - så nært er ikke samarbeidet mellom Sparebank1-bankene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.