Gå til innhold

Byens billigste pølser......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En eller anen sjel her inne....må jo vite hvilken av kjedene som selger de biligste finsbråten winerpølsene??

Må ha en del pakker.....( barnebursdag...igjen )og regner med at de forskjellige butikkene.....opperer med forskjellige priser..

Noen??

:-)

candyqueen_83
Skrevet

rema 1000 selger billige leiv vidar pølser.

Skrevet

rema 1000 selger billige leiv vidar pølser.

Rema 1000 er de eneste som selger Leif Vidar, ikke er de billige heller.

Skrevet

Du må rett & slett se i reklame blekkene som kommer idag.

candyqueen_83
Skrevet

Rema 1000 er de eneste som selger Leif Vidar, ikke er de billige heller.

58 kr for 1.2 kg eller noe sånt.. Trodde det var billig jeg.. Må vel bli noe coop greier uten smak da :P

Skrevet

58 kr for 1.2 kg eller noe sånt.. Trodde det var billig jeg.. Må vel bli noe coop greier uten smak da :P

*urk*...orker ikke sånn ekle uten smak.....

Veit egentlig ikke heller hva som er billig....men tilbud eller ikke......jeg vil ha gode pølser...fra den butikken de er billigst i...*s*

Gjest Elextra
Skrevet

*urk*...orker ikke sånn ekle uten smak.....

Veit egentlig ikke heller hva som er billig....men tilbud eller ikke......jeg vil ha gode pølser...fra den butikken de er billigst i...*s*

Kjøp sånne familiewiener, de er alltid billigst.

I slike pølser havnver vel overskuddet av fett, involler og kjøtt som ikke kan brukes til noe annet....

*urk*

Skrevet

Hvilken by?! Hæ? Ikke alle som bor i Oslo vuttu! ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hvorfor ikke Gilde grillpølser - 2 kg for 99,- på Obs. Sikkert minst 35 pølser, det.

Skrevet

Hvilken by?! Hæ? Ikke alle som bor i Oslo vuttu! ;o)

Nææææææ.....:-)

Mene...det er jo de samme butikken da...sånn ca iallefall...:-)....

Skrevet

Hvorfor ikke Gilde grillpølser - 2 kg for 99,- på Obs. Sikkert minst 35 pølser, det.

Fordi de vil ha winerpølser...:-)

Skrevet

Servere wienerpølser i barnebursdag? Lykke til...

Er barnebursdag.....men med voksne...på en måte....*s*...Flest voksne for å si det sånn...og tradisjonen er pølser, lomper, brød og alt tenkelig tilbehør...+ karbonader med tilbehør for de som heller vil ha det..:-)

Siden det alltid er på en ukedag, så må det itilegg være noe som går ultra sjapt...og av seg selv..:-)

Mene....hvorfor ikke winer i barnebursda?...*kremt*...har hatt det å vi...og ungene spiste som om de ikke hadde sett mat før.....

Skrevet

Kjøp sånne familiewiener, de er alltid billigst.

I slike pølser havnver vel overskuddet av fett, involler og kjøtt som ikke kan brukes til noe annet....

*urk*

Skrev vell billige....MEN god pølser...som smaker noe annet enn buljongvann.....

For sånne billig-pølser er akkurat som du sier.....stappet full av all dritten man ikke kan bruke til noe annet.....

*æsj*

Skrevet

Lidl har billige wienerpølser, 49 kr pr kg og de er av det korte slaget som jeg synes er greiere for unger. Blir ikke så mye søl med sennep og ketchup utenfor lompa :o)

Skrevet

på torsdag har de 980g finsbråten pølser til 48,90 på smart club

:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...