Gå til innhold

trenger litt klestips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en avslutningsfest på lørdag og trenger litt tips til hva jeg kan ha på meg. Vil ikke ha kjole og ikke noe veldig tettsittende pga magen som er synlig nå (alle vet jeg er gravid, men det ser bare ut som ekstra fett liksom...)

Har et par svarte støvletter som jeg skal ha. Har også et svart skjørt til like under knærne som jeg fortsatt får på meg. Har en mørk grå topp som ligner litt på denne:

http://www.popin.no/?aid=9064585&did=9609835 , som jeg kanskje kan bruke, eller har noen andre tips? Har også ei svart jakke. Blir det for mye mørke farger?

Alt mottas med takk!

Skrevet

Jeg ser for meg at det blir bra! Som ekstra så kan du kjøpe gullbelte og-eller et gullskjerf som kan piffe opp litt. gull er in i år.

Skrevet

Det kan bli fint sammen det, men da ville jeg droppet den svarte jakka. En lilla eller knall rød bolero med matchende veske og øredobber ville bli stilig. "Ballongskjørt" er også svært stilig om du har det/eller var det du mente:

Skrevet

Det kan bli fint sammen det, men da ville jeg droppet den svarte jakka. En lilla eller knall rød bolero med matchende veske og øredobber ville bli stilig. "Ballongskjørt" er også svært stilig om du har det/eller var det du mente:

veske og sko skal matche, ikke veske og bolero. Det har iallefall jeg lært, selv om jeg ikke alltid følger det:)

Skrevet

veske og sko skal matche, ikke veske og bolero. Det har iallefall jeg lært, selv om jeg ikke alltid følger det:)

Det er ingen regel som sier at sko og veske skal matche. Desstuen så er det kult med vesker i knallfarger. Vesken kunne faktisk like godt vært knall gul , eller grønn :-)

Skrevet

Det er ingen regel som sier at sko og veske skal matche. Desstuen så er det kult med vesker i knallfarger. Vesken kunne faktisk like godt vært knall gul , eller grønn :-)

Jo, jeg har lest det flere plasser at sko og veske skal matche. Rød veske, røde sko

Skrevet

Jo, jeg har lest det flere plasser at sko og veske skal matche. Rød veske, røde sko

"Jo, jeg har lest det flere plasser at sko og veske skal matche. Rød veske, røde sko"

Ikke nå lenger! :)

Skrevet

He he... det står flere steder det motsatte også. Dessuten var det nok litt mer sånn før. Men det blir jo ikke feil å matche det.. Men det er heller ikke feil å ikke kjøre det i samme farge heller.

Skrevet

"Jo, jeg har lest det flere plasser at sko og veske skal matche. Rød veske, røde sko"

Ikke nå lenger! :)

Takk :-)) Jeg håpet du ville dukke opp ;-) Jeg visste du var "enig" med meg..

Skrevet

He he... det står flere steder det motsatte også. Dessuten var det nok litt mer sånn før. Men det blir jo ikke feil å matche det.. Men det er heller ikke feil å ikke kjøre det i samme farge heller.

javel, da klarer visst ikke jeg helt å holde tritt med hva som er siste mote;)

Skrevet

javel, da klarer visst ikke jeg helt å holde tritt med hva som er siste mote;)

he he ;-) Det er uansett ikke feil å matche det. Men det ikke noe "must" overhodet ;-)

Skrevet

Takk :-)) Jeg håpet du ville dukke opp ;-) Jeg visste du var "enig" med meg..

Jeg tror du og jeg er ganske enige når det kommer til mote og trender :-)

Skrevet

Jeg tror du og jeg er ganske enige når det kommer til mote og trender :-)

Jepps ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...