Gjest vær fullkommen... Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 43 Dere har hørt det er sagt: ' Du skal elske din neste og hate din fiende.' 44 Men jeg sier dere: Elsk deres fiender, * velsign dem som forbanner dere, gjør godt mot dem som hater dere,- og be for dem som * krenker dere og - forfølger dere. 45 Slik kan dere være barn av deres Far i himmelen. For han lar sin sol gå opp over onde og gode og lar det regne over rettferdige og urettferdige. 46 Om dere elsker dem som elsker dere, er det noe å lønne dere for? Gjør ikke tollerne det samme? 47 Og om dere hilser vennlig på deres egne, er det noe storartet? Gjør ikke hedningene det samme? 48 Vær da fullkomne slik deres himmelske Far er fullkommen. 0 Siter
Gjest også kristen Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Kan du ikke la være å spamme nettsiden her med bibelvers, please. Jeg tror på Gud jeg også, men invaderer da ikke mine medmennesker med bibelvers av den grunn. Hvis du fortsetter med det, kommer du sannsynligvis til å bli slettet av webmaster du også. 0 Siter
Gjest edned Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Dette er vel omtrent umulig for mennesker men ved hjelp av Guds kraft så kan man jo komme lengre. 0 Siter
nick Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Dette er doktoronline. Jeg tro du har ramla ned kirketrappa og slått hodet ditt for nå er du på feil sted. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 KLAPP IGJEN KJEFTEN Dette er ikke noen kristent forum og forumet for livssyn er stengt så hold dine bedritne, kristne meninger for deg sjøl. 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 KLAPP IGJEN KJEFTEN Dette er ikke noen kristent forum og forumet for livssyn er stengt så hold dine bedritne, kristne meninger for deg sjøl. Gi deg da - så farlig var det da ikke. Vi tolererer trollene og rasistene, rødstrømpene og frperne, men litt nestekjærlighet, det blir for mye? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 KLAPP IGJEN KJEFTEN Dette er ikke noen kristent forum og forumet for livssyn er stengt så hold dine bedritne, kristne meninger for deg sjøl. Hjelpes... litt av et utbrudd der Dorthe 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Gi deg da - så farlig var det da ikke. Vi tolererer trollene og rasistene, rødstrømpene og frperne, men litt nestekjærlighet, det blir for mye? Jammen blir det for mye for meg. Jeg spyr av slike ting. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Hjelpes... litt av et utbrudd der Dorthe Jeg mener det også. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg mener det også. Mjaa, men dette er jo åpent forum da Og livssyn forumet er jo tydeligvis stengt, så hvis folk vil skrive slike poster, så må dem jo få lov. Blomstene skal nå vite at det skrives veldig mye rart her inne fra før av 0 Siter
keinstein Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har kommet lenger med å være slem mot de slemme og snill mot de snille. De veldig slemme er jeg fryktelig slem med. 0 Siter
Gjest edned Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jammen blir det for mye for meg. Jeg spyr av slike ting. Så hold deg bare borte fra slike innlegg da. Det er ingen som tvinger deg å lese de. Selv om du ikke liker de så kan det jo være andre synes de er ok. 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jammen blir det for mye for meg. Jeg spyr av slike ting. kanskje folk spyr av det du sier også.. man må jo få lov til skrive det man vil. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Mjaa, men dette er jo åpent forum da Og livssyn forumet er jo tydeligvis stengt, så hvis folk vil skrive slike poster, så må dem jo få lov. Blomstene skal nå vite at det skrives veldig mye rart her inne fra før av Men jeg kan vel og få lov og si ifra hva jeg synes om det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Så hold deg bare borte fra slike innlegg da. Det er ingen som tvinger deg å lese de. Selv om du ikke liker de så kan det jo være andre synes de er ok. Jeg kan jo ikke vite hva innlegget handler om uten å lese det. Hadde det stått Jesus lever så hadde jeg hoppet over det. Viktig med skikkelig overskrift. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 kanskje folk spyr av det du sier også.. man må jo få lov til skrive det man vil. Men jeg har jo og lov å skrive hva jeg vil og jeg hater slik påtvungen misjonering. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Men jeg kan vel og få lov og si ifra hva jeg synes om det. Hehe såklart Har lest noen innlegg av deg, og sjelden jeg ser slike utbrudd fra deg. Så da kunne jeg ikke dy meg fra å kommentere det 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 KLAPP IGJEN KJEFTEN Dette er ikke noen kristent forum og forumet for livssyn er stengt så hold dine bedritne, kristne meninger for deg sjøl. Oisann. Det var da voldsomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.