Gå til innhold

Elsk deres fiender...

Gjest vær fullkommen...

Anbefalte innlegg

Gjest vær fullkommen...
Skrevet

43 Dere har hørt det er sagt: ' Du skal elske din neste og hate din fiende.' 44 Men jeg sier dere: Elsk deres fiender, * velsign dem som forbanner dere, gjør godt mot dem som hater dere,- og be for dem som * krenker dere og - forfølger dere. 45 Slik kan dere være barn av deres Far i himmelen. For han lar sin sol gå opp over onde og gode og lar det regne over rettferdige og urettferdige. 46 Om dere elsker dem som elsker dere, er det noe å lønne dere for? Gjør ikke tollerne det samme? 47 Og om dere hilser vennlig på deres egne, er det noe storartet? Gjør ikke hedningene det samme? 48 Vær da fullkomne slik deres himmelske Far er fullkommen.

Gjest også kristen
Skrevet

Kan du ikke la være å spamme nettsiden her med bibelvers, please.

Jeg tror på Gud jeg også, men invaderer da ikke mine medmennesker med bibelvers av den grunn.

Hvis du fortsetter med det, kommer du sannsynligvis til å bli slettet av webmaster du også.

Skrevet

Dette er vel omtrent umulig for mennesker men ved hjelp av Guds kraft så kan man jo komme lengre.

Skrevet

Dette er doktoronline. Jeg tro du har ramla ned kirketrappa og slått hodet ditt for nå er du på feil sted.

Skrevet

KLAPP IGJEN KJEFTEN

Dette er ikke noen kristent forum og forumet for livssyn er stengt så hold dine bedritne, kristne meninger for deg sjøl.

Skrevet

KLAPP IGJEN KJEFTEN

Dette er ikke noen kristent forum og forumet for livssyn er stengt så hold dine bedritne, kristne meninger for deg sjøl.

Gi deg da - så farlig var det da ikke. Vi tolererer trollene og rasistene, rødstrømpene og frperne, men litt nestekjærlighet, det blir for mye?

Skrevet

KLAPP IGJEN KJEFTEN

Hjelpes... litt av et utbrudd der Dorthe ;)

Skrevet

Gi deg da - så farlig var det da ikke. Vi tolererer trollene og rasistene, rødstrømpene og frperne, men litt nestekjærlighet, det blir for mye?

Jammen blir det for mye for meg. Jeg spyr av slike ting.

Skrevet

Hjelpes... litt av et utbrudd der Dorthe ;)

Jeg mener det også.

Skrevet

Jeg mener det også.

Mjaa, men dette er jo åpent forum da :) Og livssyn forumet er jo tydeligvis stengt, så hvis folk vil skrive slike poster, så må dem jo få lov.

Blomstene skal nå vite at det skrives veldig mye rart her inne fra før av :)

Skrevet

Jeg har kommet lenger med å være slem mot de slemme og snill mot de snille. De veldig slemme er jeg fryktelig slem med.

Skrevet

Så hold deg bare borte fra slike innlegg da. Det er ingen som tvinger deg å lese de. Selv om du ikke liker de så kan det jo være andre synes de er ok.

Skrevet

kanskje folk spyr av det du sier også.. man må jo få lov til skrive det man vil.

Skrevet

Mjaa, men dette er jo åpent forum da :) Og livssyn forumet er jo tydeligvis stengt, så hvis folk vil skrive slike poster, så må dem jo få lov.

Blomstene skal nå vite at det skrives veldig mye rart her inne fra før av :)

Men jeg kan vel og få lov og si ifra hva jeg synes om det.

Skrevet

Så hold deg bare borte fra slike innlegg da. Det er ingen som tvinger deg å lese de. Selv om du ikke liker de så kan det jo være andre synes de er ok.

Jeg kan jo ikke vite hva innlegget handler om uten å lese det. Hadde det stått Jesus lever så hadde jeg hoppet over det.

Viktig med skikkelig overskrift.

Skrevet

kanskje folk spyr av det du sier også.. man må jo få lov til skrive det man vil.

Men jeg har jo og lov å skrive hva jeg vil og jeg hater slik påtvungen misjonering.

Skrevet

Men jeg kan vel og få lov og si ifra hva jeg synes om det.

Hehe såklart :) Har lest noen innlegg av deg, og sjelden jeg ser slike utbrudd fra deg.

Så da kunne jeg ikke dy meg fra å kommentere det ;)

Skrevet

KLAPP IGJEN KJEFTEN

Oisann. Det var da voldsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...