Gjest sjokolett Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Noen som skal se på ikveld? syns detet var fantastiskt morsomt sist gang, selv om jeg ikke er mannn selv... Noen synspunkter? (ps: jeg er med i noen episoder....) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Det mest harry opplegget på norsk tv. Rasshølprogram... 0 Siter
tula Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Satte meg ned i forrige uke med et åpent sinn for å se dette programmet. Jeg er ikke noen rødstrømpe, og jeg har rampete humor. Men det hjalp ikke. Vannvittig dårlig er min dom. Terningkast 1 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg lo hysterisk et par ganger, men skammet meg etterpå for jeg syns egentlig det var litt fælt... 0 Siter
Gjest amolde Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Satte meg ned i forrige uke med et åpent sinn for å se dette programmet. Jeg er ikke noen rødstrømpe, og jeg har rampete humor. Men det hjalp ikke. Vannvittig dårlig er min dom. Terningkast 1 De som ikke kan ta Man Show for hva det er, nemlig ironi, sliter nok litt... 0 Siter
tula Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 De som ikke kan ta Man Show for hva det er, nemlig ironi, sliter nok litt... Det handler ikke så mye om at jeg ikke skjønner ironien i programmet, men rett og slett at jeg ikke finner det underholdende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.